دانلود HT Parental Controls 14.7.6 – نرم افزار نظارت بر فعالیت فرزندان در کامپیوتر

دانلود HT Parental Controls 14.7.6 - نرم افزار نظارت بر فعالیت فرزندان در کامپیوتر

 

دانلود HT Parental Controls

| نرم افزار نظارت بر فعالیت فرزندان در کامپیوتر |

 

HT Parental Controls 14.7.6 نام نرم افزاری کاربردی و قدرتمند در زمینه نظارت بر فعالیت فرزندان در کامپیوتر است. با استفاده از این برنامه، والدین می‌توانند نظارت ویژه‌ای بر فعالیت فرزندان خود در کامپیوتر داشته باشند. شاید شما نیز بر نحوه فعالیت فرزند خود در کامپیوتر، حساسیت ویژه‌ای دارید. گشت و گذار بیهوده در فضای وب، فعالیت در شبکه‌های اجتماعی، بازی کردن بیش از اندازه، تماشای فیلم در ساعات پایانی شب و … از جمله فعالیت‌هایی هستند که والدین را مجاب می‌کند تا نظارتی دائم بر فعالیت فرزندان خود در کامپیوتر داشته باشند. نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما بازدیدکنندگان عزیز آماده کرده‌ایم، می‌تواند این امکان را در فضای آفلاین/آنلاین در اختیار شما قرار دهد.

این نرم افزار برای کنترل فعالیت فرزند شما در کامپیوتر، ابزارهای متعددی را در خود جای داده است که از جمله آن‌ها می‌توان به مسدودسازی وب‌سایت‌های خاص، تعیین محدودیت زمانی و فراهم‌سازی فضایی امن برای فعالیت ایمن فرزندان در فضای اینترنت اشاره کرد. علاوه بر این‌ها، نرم افزار مذکور گزارشات دقیقی از وضعیت فعالیت فرزندان در کامپیوتر را فراهم می‌کند تا والدین به طور دقیق از مدت زمان صرف شده برای بازی‌های رایانه‌ای، گشت و گذار در صفحات و … مطلع شوند. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار HT Parental Controls را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار HT Parental Controls :

– توانایی نظارت بر وب‌سایت‌های بازدید شده توسط کاربر

– مسدودسازی دسترسی به صفحات خاص در اینترنت

– امکان تعیین محدودیت زمانی برای فعالیت کاربر در فضای وب

– امکان نظارت بر میزان کار با برنامه‌ها و یا بازی‌ها

– قابلیت مسدودسازی امکان دسترسی فرزند به برنامه‌ها

– امکان ارسال لاگ‌های فعالیت فرزندان از طریق ایمیل

– امکان تعیین رمزهای امنیتی پیچیده جهت جلوگیری از دور زدن فعالیت نرم افزار

– سادگی در نصب و راه‌اندازی

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

HT Parental Controls.cover1  300x227 - دانلود HT Parental Controls 14.7.6 - نرم افزار نظارت بر فعالیت فرزندان در کامپیوتر

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 5.28 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR