دانلود Piktures – Beautiful Gallery 2.5 Build 481 Premium – گالری فوق العاده تصاویر برای اندروید

دانلود Piktures - Beautiful Gallery 2.5 Build 481 Premium - گالری فوق العاده تصاویر برای اندروید

 

دانلود Piktures برای اندروید

| گالری فوق العاده تصاویر برای اندروید |

 

Piktures – Beautiful Gallery 2.5 Build 481 Premium نام یک گالری حرفه‌ای و جایگزین برای آلبوم تصاویر پیش‌فرض شما در گوشی و تبلت‌های اندروید است. گالری (Gallery)، یک اپلیکیشن پیش‌فرض با امکاناتی محدود در سیستم عامل اندروید است که تمامی تصاویر و فیلم‌های کاربر را در خود نگهداری می‌کند. بر حسب عادت، بسیاری از کاربران هیچ‌گاه به سمت جایگزین برای برنامه‌های سیستمی نمی‌روند. همین امر سبب می‌شود که در طول زمان، به محدودیت‌های این برنامه‌ها عادت کرده و از امکانات فوق‌العاده سایر برنامه‌های مشابه با آنان محروم گردند. نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما کاربران عزیز در نظر داریم، یک جایگزین حرفه‌ای و قدرتمند برای گالری پیش‌فرض تصاویر در سیستم‌عامل اندروید است.

این گالری پیشرفته و پرامکانات، مجموعه‌ای از قابلیت‌های مفید و کاربردی را در اختیارتان می‌گذارد که تاکنون حتی تصور آن را هم نمی‌کردید! این نرم افزار، اولین گالری گرافیکی است که از ژست‌های حرکتی و لمسی پشتیبانی می‌کند و همین امر سرعت شما را در سازماندهی تصاویر بسیار افزایش می‌دهد. رابط گرافیکی این نرم افزار بسیار زیبا و ساده طراحی شده و کاربران از تجربه کار با آن لذت خواهند برد. ضمن اینکه امکانات گسترده دیگری از قبیل مخفی‌سازی تصاویر و فیلم‌ها، همگام‌سازی با فضای ابری، امکان تغییر سایز تصاویر، پخش‌کننده فیلم و انیمیشن‌های GIF و … از دیگر ویژگی‌های آن به شمار می‌رود. هم اکنون می توانید نرم افزار Piktures – Beautiful Gallery برای اندروید را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Piktures – Beautiful Gallery :

– اینترفیس زیبا و کاربرپسند با پشتیبانی از ژست‌های لمسی

– امکان نگهداری و سازماندهی تصاویر و فیلم‌ها در محیطی زیبا

– نمایش کلیه آلبوم‌ها در نمایی کاربرپسند

– امکان ساخت آلبوم‌های مخفی

– توانایی محافظت از تصاویر و فیلم‌ها در برابر دسترسی‌های غیرمجاز

– قابلیت همگام‌سازی تصاویر با فضای ابری

– امکان قرار دادن کاور برای آلبوم‌ها

– دارا بودن پخش‌کننده فیلم و انیمیشن‌های GIF

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Piktures1 84x150 - دانلود Piktures - Beautiful Gallery 2.5 Build 481 Premium - گالری فوق العاده تصاویر برای اندروید Piktures2 84x150 - دانلود Piktures - Beautiful Gallery 2.5 Build 481 Premium - گالری فوق العاده تصاویر برای اندروید Piktures3 84x150 - دانلود Piktures - Beautiful Gallery 2.5 Build 481 Premium - گالری فوق العاده تصاویر برای اندروید Piktures4 84x150 - دانلود Piktures - Beautiful Gallery 2.5 Build 481 Premium - گالری فوق العاده تصاویر برای اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 13 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR