دانلود Dcoder, Compiler IDE :Code & Programming on Mobile 1.6.16 – برنامه نویسی در اندروید

دانلود Dcoder, Compiler IDE :Code & Programming on Mobile 1.6.16 - برنامه نویسی در اندروید

 

دانلود Dcoder, Compiler IDE :Code & Programming on Mobile برای اندروید

| برنامه نویسی در اندروید |

 

Dcoder, Compiler IDE :Code & Programming on Mobile 1.6.16 محیطی را برای شما کاربران دستگاه‌های اندروید فراهم می‌کند تا در آن بتوانید به انواع زبان‌ها برنامه‌نویسی کنید! بسیاری از کارشناسان معتقدند که در چند دهه آینده، یادگیری زبان‌های برنامه‌نویسی به یک امر رایج و معمول در دنیا بدل خواهد شد و انسان‌ها در کنار یادگیری زبان‌های ارتباطی، نسبت به یادگیری مهارت‌ برنامه‌نویسی نیز علاقه بیشتری نشان می‌دهند. همزمان با پیشرفت روز افزون تکنولوژی، یادگیری یک زبان برنامه‌نویسی می‌تواند درک بهتری را به کاربران در دنیای دیجیتال ارائه کند. امروزه نیز بر خلاف گذشته، دست کاربران برای یادگیری این مهارت بسیار بازتر از گذشته شده و برای یادگیری کدنویسی، حتی دیگر نیازی به کامپیوتر هم نیست!

نرم افزار جدیدی که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما بازدیدکنندگان عزیز در نظر گرفته‌ایم، یک محیط توسعه یکپارچه (IDE) اندروید است که کاربران می‌توانند آن را بر روی گوشی یا تبلت‌های خود نصب کرده و شروع به کدنویسی کنند! با استفاده از این نرم افزار، شما می‌توانید در گوشی موبایل و یا تبلت خود، پروژه‌های برنامه‌نویسی را در انواع زبان‌های سی‌شارپ، پی‌اچ‌پی، پایتون، سی‌پلاس‌پلاس، روبی، لوآ و… کدنویسی و حتی کامپایل کنید! این محیط پیشرفته برنامه‌نویسی، شما را از انواع دیگر IDEها بی‌نیاز کرده و این امکان را فراهم می‌کند تا در هر کجا بتوانید به بهود مهارت خود در زمینه کدنویسی زبان دلخواه خود مشغول باشید. هم اکنون می توانید نرم افزار Dcoder, Compiler IDE :Code & Programming on Mobile برای اندروید را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Dcoder, Compiler IDE :Code & Programming on Mobile :

– امکان کدنویسی به زبان سی‌شارپ (#C) و کامپایل پروژه‌ها

– قابلیت کدنویسی به زبان سی‌پلاس‌پلاس (++C) و کامپایل با GCC Compiler 6.3

– امکان کدنویسی به زبان جاوا (JDK 8)

– قابلیت کدنویسی پروژه‌های پایتون (Python)

– امکان کدنویسی در ده‌ها زبان برنامه‌نویسی دیگر از قبیل سی‌اس‌اس (CSS)، اچ‌تی‌ام‌ال (HTML)، پی‌اچ‌پی (PHP)، روبی (Ruby)، ویژوال بیسیک دات نت (VB.NET) و …

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Dcoder1 84x150 - دانلود Dcoder, Compiler IDE :Code & Programming on Mobile 1.6.16 - برنامه نویسی در اندروید Dcoder2 84x150 - دانلود Dcoder, Compiler IDE :Code & Programming on Mobile 1.6.16 - برنامه نویسی در اندروید Dcoder3 84x150 - دانلود Dcoder, Compiler IDE :Code & Programming on Mobile 1.6.16 - برنامه نویسی در اندروید Dcoder4 84x150 - دانلود Dcoder, Compiler IDE :Code & Programming on Mobile 1.6.16 - برنامه نویسی در اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 5 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR