دانلود VovSoft Read Mode 1.4 – مشاهده ساده وبلاگ ها

دانلود VovSoft Read Mode 1.4 - مشاهده ساده وبلاگ ها

 

دانلود VovSoft Read Mode

| مشاهده ساده وبلاگ ها |

 

VovSoft Read Mode 1.4 یک برنامه ساده کم حجم می باشد که با هدف کمک به کاهش خستگی چشم های شما در حین مطالعه و مشاهده مطالب موجود در وبلاگ ها و وب سایت ها طراحی شده است. همانطور که می دانید مانیتور ها به صورت خودکار در تاریکی شب نور آبی از خود ساطع می کنند که این نور آبی برای چشمان شما مضر بوده و باعث ایجاد انواع سردرد ها و بی خوابی بر روی شما می شود. با توجه به اینکه طراحان سیستم عامل ویندوز به صورت پیشفرض برنامه ای جهت کنترل این مشکل درون این سیستم عامل قرار نداده اند، کاربران مجبور هستند تا از برنامه های جانبی برای رفع این مشکل استفاده کنند و پیشنهاد یاس دانلود به شما نرم افزار Read Mode می باشد. سادگی کار کردن با این برنامه مورد توجه بسیاری قرار گرفته است چرا که فقط کافیست متن خود را به دورن صفحه این برنامه کپی کنید.

وجود سه حالت مختلف جهت خواندن مطالب موجود بر روی وب که عبارتند از: تم روشن، تم تاریک و تم سیاه و سفید، به شما کمک خواهد کرد تا در بهترین حالت برای سلامتی چشمان خود تصمیم گرفته و سپس تم مورد نظر را انتخاب نمایید. لازم به ذکر است که صفحه این نرم افزار بسیار کوچک بوده و به واسطه همین ویژگی کاربران می توانند در حین گوش دادن به موزیک یا انجام سایر کارها از این برنامه استفاده کنند. هم اکنون می توانید آخرین نسخه نرم افزار VovSoft Read Mode را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار VovSoft Read Mode :

– مشاهده مطالب وب سایت ها در حالت “خواندن”

– امکان افزایش سایز پنجره برنامه به دلخواه کاربر

– دارای تم های روشن، تاریک، سیاه و سفید

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

دانلود VovSoft Read Mode 1.4 - مشاهده ساده وبلاگ ها

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 5 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR