دانلود HelpSoft ArtScope 1.98.773 – ساخت تصاویر کالیدوسکوپ

دانلود HelpSoft ArtScope 1.98.773 - ساخت تصاویر کالیدوسکوپ

 

دانلود HelpSoft ArtScope

| ساخت تصاویر کالیدوسکوپ |

 

HelpSoft ArtScope 1.98.773 یک نرم افزار سرگرم کننده و یک روش عالی برای بدست آوردن آرامش روحی پس از یک روز پر از مشغله کاری می باشد که به شما این امکان را می دهد تا تصاویر کالیدوسکوپ که به اصطلاح به آنها زیبابین می گویند را به صورت کاملا مجزا و متفاوت از سایر برنامه های مشابه طراحی کرده و با تماشای آنها آرامش از دسته رفته خود را دوباره پس بگیرید. از آنجایی که تصاویر زیبابین در دنیای واقعی با بازتاب آینه و نور می توانند حالت های متقارن مختلفی به خود بگیرند اما این عمل بر روی رایانه شخصی شما امکان پذیر نیست، برنامه نویسان این نرم افزار قابلیت متحرک سازی و به اصطلاح انیمیشن ها را به این برنامه اضافه کرده اند تا بتوانید به سادگی چند کلیک ساده تصویر زیبابین خود را به حرکت در آورده و تصاویر متحرک خیره کننده ای توسط رایانه خود بسازید.

از آنجایی که قابلیت های این برنامه بسیار زیاد می باشد، لایه های مختلفی برای کار کردن با تصاویر کالیدوسکوپ در نظر گرفته شده است که هر لایه می تواند شامل عکس یا یک انیمیشن خاص و مجزا باشد. همچنین لازم به ذکر است که نوع متحرک سازی انیمیشن های این برنامه می تواند دو بعدی و یا سه بعدی باشد. هم اکنون می توانید آخرین نسخه نرم افزار HelpSoft ArtScope را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار HelpSoft ArtScope :

– امکان ترسیم تصاویر و اشکال هنری زیبا

– امکان استفاده از لایه های مختلف برای تصاویر و انیمیشن های برنامه

– متحرک سازی لایه ها به صورت دو بعدی و سه بعدی

– دارای افکت های متعدد

– بروز رسانی خودکار برنامه، افکت ها و تصاویر به وسیله اینترنت

– دارای الگوهای متقارن

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

دانلود HelpSoft ArtScope 1.98.773 - ساخت تصاویر کالیدوسکوپ



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 48 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR