دانلود Heckmann Audio u-he ColourCopy 1.0.0.7675 – ویرایشگر صوتی

دانلود Heckmann Audio u-he ColourCopy 1.0.0.7675 - ویرایشگر صوتی

دانلود Heckmann Audio u-he ColourCopy

| ویرایشگر صوتی |

 

Heckmann Audio u-he ColourCopy 1.0.0.7675 یک ویرایشگر صوتی محبوب و حرفه ای جهت ویرایش موزیک ها و اضافه کردن ویژگی ها و افکت هایی مانند تاخیر در صدا، اکو، افزایش و کاهش صداهای بم و زیر و باس در موزیک ها می باشد. این برنامه دارای یک ویژگی به نام bucket-brigade delays مجازی می باشد که می تواند در ایجاد تاخیر در اصوات به شما کمک کند. از آنجایی که برنامه های موزیک موجود در بازار و وب سایت های مختلف همگی از پیچیدگی های خیلی خاصی بهره می برند و کار کردن با آنها برای کاربران تازه کار کمی سخت می باشد، این برنامه می تواند یک جایگزین کوچک و کم حجم اما قدرتمند در ویرایش فایل های صوتی شما باشد. همچنین سازندگان این برنامه به صورت پیشفرض 100 افکت ویژه از پیش آماده را درون برنامه خود قرار داده اند تا کاربران به راحتی یک کلیک بتوانند به آنها دسترسی داشته باشند.

از این برنامه همچنین می توان به عنوان یک نرم افزار DJ استفاده کرد و به راحتی چندین موزیک مختلف را با افکت های مختلف با یکدیگر میکس کرد و در مهمانی ها از آنها استفاده کرد. لازم به ذکر است که بسیاری از برنامه های مشابه در بازار و بسیار گران قیمت مجهز به قابلیتی برای متصل کردن کیبورد های کوچک MiDi بوده تا کاربران به راحتی بتوانند با اتصال یک کیبورد کوچک تغییرات مخصوص به خود را روی موزیک هایشان اعمال کنند. هم اکنون می توانید آخرین نسخه نرم افزار Heckmann Audio u-he ColourCopy را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

ویژگی های نرم افزار Heckmann Audio u-he ColourCopy :

– امکان کنترل برنامه به وسیله کیبرد های MiDi

– امکان بزرگنمایی محیط برنامه تا 200 برابر

– دارای 100 افکت از پیش آماده جهت ویرایش فایل های صوتی

– امکان جستجو، دانلود و اعمال افکت ها به صورت آنی

– امکان ویرایش فایل ها به صورت میلی ثانیه ای

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

دانلود Heckmann Audio u-he ColourCopy 1.0.0.7675 - ویرایشگر صوتی



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 18 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR