دانلود بازی Combat Assault: FPP Shooter 1.37.57 – تیراندازی اول شخص برای اندروید + دیتا + نسخه بی نهایت

دانلود بازی Combat Assault: FPP Shooter 1.2.4 - تیراندازی اول شخص برای اندروید + دیتا + نسخه بی نهایت

 

دانلود بازی Combat Assault: FPP Shooter برای اندروید

| بازی تیراندازی اول شخص برای اندروید + دیتا + نسخه بی نهایت |

 

Combat Assault: FPP Shooter 1.37.57 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک اکشن از استودیوی بازی سازی GDCompany است. بازی اندرویدی جدیدی که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما گیمرهای عزیز آماده کرده‌ایم، سبکی جذاب و شناخته شده از حال و هوای بازی کانتر استریک را برای دوست‌داران آن بازسازی می‌کند. این بازی، نبردی تن به تن را از نمای اول شخص برای پلیر به تصویر می‌کشد که بسیاری از خصوصیات آن از قبیل سلاح‌ها، ویژگی کاراکترها و … قابل تغییر و شخصی‌سازی است.

این بازی، شما را قادر می‌سازد تا با انتخاب یکی از اسلحه‌های موجود، وارد میدان نبرد شده و با حریفی آنلاین و واقعی از سراسر دنیا رو به رو شوید. به طور کلی در این بازی شما به 30 نوع اسلحه مختلف دسترسی دارید که هریک از آنان شیوه استفاده خاص خود را دارند. علاوه بر این، از سایر امکانات و نکات قابل توجه در این بازی می‌توان به ارتقای شخصیت‌ها، قابلیت تجهیز پلیر به زره‌های جنگی و همچنین پر کردن خشاب و … اشاره کرد. هم اکنون می توانید بازی Combat Assault: FPP Shooter را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Combat Assault: FPP Shooter :

– دارا بودن تعداد 30 اسلحه مختلف از قبیل کلاشینکف، ام 4 و …

– امکان بهبود درجه مهارت و سلامتی کاراکتر

– قابلیت رویارویی با پلیرهای سراسر دنیا

– امکان رویارویی با جریفان در نقشه‌های مختلف

– سازگاری با انواع دستگاه‌های قدیمی و جدید

– کیفیت گرافیکی و صداپردازی بسیار عالی

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Combat Assault1 150x84 - دانلود بازی Combat Assault: FPP Shooter 1.37.57 - تیراندازی اول شخص برای اندروید + دیتا + نسخه بی نهایت Combat Assault2 150x84 - دانلود بازی Combat Assault: FPP Shooter 1.37.57 - تیراندازی اول شخص برای اندروید + دیتا + نسخه بی نهایت Combat Assault3 150x84 - دانلود بازی Combat Assault: FPP Shooter 1.37.57 - تیراندازی اول شخص برای اندروید + دیتا + نسخه بی نهایت Combat Assault4 150x84 - دانلود بازی Combat Assault: FPP Shooter 1.37.57 - تیراندازی اول شخص برای اندروید + دیتا + نسخه بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

1) فایل APK بازی را دانلود و نصب کنید.

2) فایل دیتای بازی را دانلود کرده و آن را از حالت فشرده خارج کنید. فولدر مربوطه را به شاخه Android/obb در کارت حافظه گوشی یا تبلت خود کپی کنید.

تذکر : اگر در کارت حافظه شما در فولدر Android  فولدر obb وجود ندارد خودتان یک New Folder بسازید و نام آن را به obb تغییر دهید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 34 + 118 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR