دانلود SmartCapture 3.21.4 – نرم افزار عکس برداری از صفحه نمایش

دانلود SmartCapture 3.12.1 - نرم افزار عکس برداری از صفحه نمایش

 

دانلود SmartCapture

| نرم افزار عکس برداری از صفحه نمایش |

 

SmartCapture 3.21.4 نام نرم افزاری کم‌حجم و ساده در زمینه عکس‌بردازی از صفحه نمایش است. با استفاده از این برنامه، کاربران می‌توانند به یک ابزار مفید جهت عکس‌برداری از محیط ویندوز و همچنین امکانات ویرایشی آن دسترسی داشته باشند. طرز کار با این برنامه بسیار ساده و آسان است و برای ذخیره کرده اسکرین‌شات، هیچ نیازی به استفاده از نرم افزارهای جانبی هم نیست. این برنامه می‌تواند از ناحیه مورد نظر کاربر در محیط ویندوز عکس‌برداری کرده و سپس تصویر آن را در ویرایشگر قدرتمند به نمایش بگذارد. در صورت تمایل، کاربر می‌تواند تغییرات دلخواه خود را بر روی این تصویر اعمال کرده و سپس فایل نهایی را در فرمت دلخواه خود ذخیره نماید.

محیط کاربری مربوط به ویرایش اسکرین‌شات‌ها در این نرم افزار بسیار ساده و آسان طراحی شده و کاربران با چند کلیک ساده می‌توانند اسکرین شات مورد نظر را مطابق با نیاز خود تغییر دهند. ضمن اینکه کاربر می‌تواند نوع اسکرین شات را از بین تمام صفحه، حالت پنجره‌ای و یا تعیین ناحیه‌ای مشخص از صفحه نمایش انتخاب نماید. اسکرین‌شات نهایی را می‌توان به کمک پرینتر چاپ کرد و یا اینکه آن را در قالب فرمت‌هایی از قبیل BMP, GIF, JPG, PNG, TIF و… ذخیره نمود. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار SmartCapture را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار SmartCapture :

– امکان ثبت اسکرین شات از ناحیه مشخص از صفحه، حالت مستطیلی و یا تمام صفحه

– ثبت اسکرین شات با نشانگر ماوس

– پشتیبانی از سیستم‌های چند مانیتوره

– امکان ذخیره اسکرین‌شات در فرمت‌های مختلف

– امکان تغییر دادن کیفیت، حجم و سایز اسکرین‌شات‌ها

– توانایی به اشتراک‌گذاری از طریق ایمیل

– دارا بودن ویرایشگر داخلی عکس

– امکان ذخیره اسکرین‌شات در کلیپ‌بورد

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

SmartCapture.cover1  300x193 - دانلود SmartCapture 3.21.4 - نرم افزار عکس برداری از صفحه نمایش

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 1.22 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR