دانلود بازی Swipe Brick Breaker 1.3.2 – چالش سرگرم کننده آجر شکن برای اندروید

دانلود بازی Swipe Brick Breaker 1.3.2 - چالش سرگرم کننده آجر شکن برای اندروید

 

دانلود بازی Swipe Brick Breaker برای اندروید

| چالش سرگرم کننده آجر شکن برای اندروید |

 

Swipe Brick Breaker 1.3.2 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک فکری از استودیوی بازی سازی Monthly 23 است. همیشه که نباید برای اوقات فراغت کاربران، بازی‌های حجیم و گرافیکی را به آن‌ها پیشنهاد کرد! در میان عناوین رنگارنگی که در بازار بازی‌های اندرویدی به چشم می‌خورند، برخی از توسعه‌دهندگان سعی بر آن داشته‌اند تا کاربران را با یک تجربه خلاقانه سرگرم‌ کنند. به عنوان یکی از عناوین معروف در این زمینه، می‌توان به بازی محبوب 2048 اشاره کرد که تاکنون میلیون‌ها بار از گوگل پلی و آیتونز استور دانلود شده است. بازی اندرویدی جدیدی که این بار خدمت شما گیمرهای عزیز معرفی می‌کنیم نیز از همین دست بازی‌ها بوده و با تعداد دانلود بیش از 2 میلیون، به یکی از بهترین عناوین این سبک تبدیل گشته است.

خلق یک بازی با محبوبیت بالا که بتواند رکوردها را جابه‌جا کند، نیازمند خلاقیتی است که بازی آجر شکن توانسته آن را به بهترین شکل ممکن به اجرا درآورد. در این بازی، شما با مجموعه‌ای از توپ و آجرها سر و کار دارید که برای بازی کردن، تنها کافی‌ست با انگشت خود صفحه را لمس کنید. با این کار، توپ‌ها شروع به حرکت کرده و آجر‌ها را در هم می‌شکنند. هریک از آجرها، دارای یک عدد مخصوص هستند که تعداد ضربات باقی مانده تا خرد شدن آن را نشان می‌دهد. از این روی، شما می‌بایست توپ‌های خود را به گونه‌ای مدیریت کنید که در هر مرحله بتوانند کلیه آجرها را از بین ببرند. هم اکنون می توانید بازی Swipe Brick Breaker را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Swipe Brick Breaker :

– امکان بازی رایگان

– عدم وجود تبلیغات مزاحم در محتوی بازی

– عدم نیاز به اینترنت

– دارا بودن ده‌ها مرحله سرگرم‌کننده و جذاب

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Swipe Brick Breaker1 84x150 - دانلود بازی Swipe Brick Breaker 1.3.2 - چالش سرگرم کننده آجر شکن برای اندروید Swipe Brick Breaker4 84x150 - دانلود بازی Swipe Brick Breaker 1.3.2 - چالش سرگرم کننده آجر شکن برای اندروید Swipe Brick Breaker3 84x150 - دانلود بازی Swipe Brick Breaker 1.3.2 - چالش سرگرم کننده آجر شکن برای اندروید Swipe Brick Breaker2 84x150 - دانلود بازی Swipe Brick Breaker 1.3.2 - چالش سرگرم کننده آجر شکن برای اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 20 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR