دانلود بازی Shadow Fighter Legend 1.1.0 – افسانه جنگجوی سایه برای اندروید + دیتا + نسخه بی نهایت

دانلود بازی Shadow Fighter Legend 1.1.0 - افسانه جنگجوی سایه برای اندروید + نسخه بی نهایت

 

دانلود بازی Shadow Fighter Legend برای اندروید

| بازی افسانه جنگجوی سایه برای اندروید + دیتا + نسخه بی نهایت |

 

Shadow Fighter Legend 1.1.0 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک اکشن از استودیوی بازی سازی ShooterGameBall است. داستان این بازی اندرویدی جدید، مخصوص کسانی است که در رویای تبدیل شدن به یک شمشیرباز قهار و افسانه‌ای هستند! در جریان این بازی، شما با استفاده از شمشیر و فنون رزمی خود باید در برابر دشمنان ایستادگی کنید تا در نهایت به عنوان یک جنگجوی سایه لقب بگیرید. دست‌یابی به این عنوان افسانه‌ای، کاری سخت و دشوار است و تنها با تمرین مداوم مهارت‌ها و رویارویی با دشمنان مختلف می‌توان به آن دست پیدا کرد.

در این ماجراجویی جذاب و مهیج، شما تنها کسی هستید که سزاوار زنده ماندن است! از این جهت، امکاناتی برایتان مهیا شده تا بتوانید ضمن تجهیز این قهرمان به شمشیر و زره، دشمنان را یکی پس از دیگری از میان بردارید. به طور کلی در این بازی 105 نوع سلاح و زره مختلف برای شما در نظر گرفته شده که با مجهز کردن قهرمان خود، او را می‌توانید به عنوان یک افسانه فراموش‌نشدنی در میان دشمنان مطرح کنید. هم اکنون می توانید بازی Shadow Fighter Legend را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Luca The Dreamer :

– امکان انتخاب 150 سلاح و زره مختلف

– قابلیت استفاده از شمشیر، قلاب، تبر و …

– امکان کسب جوایز متعدد در روند بازی

– گیم‌پلی ساده و آسان

– گرافیک بسیار عالی

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Shadow Fighter Legend1 150x84 - دانلود بازی Shadow Fighter Legend 1.1.0 - افسانه جنگجوی سایه برای اندروید + دیتا + نسخه بی نهایت Shadow Fighter Legend2 150x84 - دانلود بازی Shadow Fighter Legend 1.1.0 - افسانه جنگجوی سایه برای اندروید + دیتا + نسخه بی نهایت Shadow Fighter Legend3 150x84 - دانلود بازی Shadow Fighter Legend 1.1.0 - افسانه جنگجوی سایه برای اندروید + دیتا + نسخه بی نهایت Shadow Fighter Legend4 150x84 - دانلود بازی Shadow Fighter Legend 1.1.0 - افسانه جنگجوی سایه برای اندروید + دیتا + نسخه بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

1) فایل APK بازی را دانلود و نصب کنید.

2) فایل دیتای بازی را دانلود کرده و آن را از حالت فشرده خارج کنید. فولدر مربوطه را به شاخه Android/data در کارت حافظه گوشی یا تبلت خود کپی کنید.

تذکر : اگر در کارت حافظه شما در فولدر Android  فولدر data وجود ندارد خودتان یک New Folder بسازید و نام آن را به data تغییر دهید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 45 + 30 + 45 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR