دانلود Blue Mail – Email & Calendar App 1.9.4.66 – نرم افزار مدیریت ایمیل برای اندروید

دانلود Blue Mail - Email & Calendar App 1.9.4.66 - نرم افزار مدیریت ایمیل برای اندروید

 

دانلود Blue Mail – Email & Calendar App برای اندروید

| نرم افزار مدیریت ایمیل برای اندروید |

 

Blue Mail – Email & Calendar App 1.9.4.66 نام یک نرم افزار قدرتمند و حرفه‌ای برای مدیریت حساب‌های ایمیل در سیستم‌عامل اندروید است. همانطور که می‌دانید، اپلیکیشن رسمی جیمیل (Gmail) که به طور پیش‌فرض در تمامی گوشی‌های اندروید وجود دارد، امکان مدیریت ایمیل‌ها را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. اما آیا این نرم افزار، کلیه امکانات مورد انتظار کاربران در زمینه مدیریت چندین حساب مختلف را تحت پوشش قرار می‌دهد؟ خیر؛ اینطور نیست! در این مطلب از سایت یاس دانلود، یک جایگزین معتبر و بسیار محبوب را خدمت شما عزیزان معرفی می‌کنیم که امکاناتی بسیار بیشتر از ابزار فعلی را خدمتتان ارائه می‌کند.

فرقی نمی‌کند که ارائه‌دهنده سرویس ایمیل شما از کدام شرکت باشد، در هر صورت این برنامه می‌تواند کلیه حساب‌های مایکروسافت، یاهو، جیمیل و … را در قالب محیطی زیبا و کاربرپسند مدیریت کند. این نرم افزار از کلیه حساب‌های ایمیل و پروتکل‌های هریک پشتیبانی کامل داشته و امکاناتی از قبیل شخصی‌سازی حساب‌ها، تنظیم اعلان‌ها، تقویم کاربردی، قابلیت گروه‌بندی ایمیل‌های دریافتی و … را به شما ارائه می‌‌کند. این نرم افزار تاکنون بیش از 5 میلیون مرتبه در گوگل پلی استور دانلود شده و همین رقم حکایت از محبوبیت بسیار بالای آن است. هم اکنون می توانید نرم افزار Blue Mail – Email & Calendar App برای اندروید را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Blue Mail – Email & Calendar App :

– پشتیبانی کامل از حساب‌های Gmail, Yahoo Mail, Hotmail, AOL, Outlook, Alto, iCloud, Office 365

– سازگاری با پروتکل‌های IMAP, POP3 + Exchange (ActiveSync, EWS, 365)

– امکان همگام‌سازی کلیه حساب‌های ایمیل در یک محیط مستقل

– قابلیت شخصی سازی اعلان‌ها

– توانایی گروه‌بندی ایمیل‌‌های دریافتی

– امکان پیکربندی برای همگام‌سازی خودکار

– دارا بودن تقویم داخلی برای مدیریت اقدامات و یادآوری رویدادها

– رابط کاربری بسیار زیبا و کاربرپسند

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Blue Mail1 87x150 - دانلود Blue Mail - Email & Calendar App 1.9.4.66 - نرم افزار مدیریت ایمیل برای اندروید Blue Mail2 87x150 - دانلود Blue Mail - Email & Calendar App 1.9.4.66 - نرم افزار مدیریت ایمیل برای اندروید Blue Mail3 87x150 - دانلود Blue Mail - Email & Calendar App 1.9.4.66 - نرم افزار مدیریت ایمیل برای اندروید Blue Mail4 87x150 - دانلود Blue Mail - Email & Calendar App 1.9.4.66 - نرم افزار مدیریت ایمیل برای اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 43.5 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR