دانلود بازی Top Speed: Drag & Fast Racing 1.41.0 – اتومبیل‌رانی سریع برای اندروید + نسخه بی نهایت

دانلود بازی Top Speed: Drag & Fast Racing 1.21 - اتومبیل‌رانی سریع برای اندروید + نسخه بی نهایت

 

دانلود بازی Top Speed: Drag & Fast Racing برای اندروید

| بازی دریفت جهانی برای اندروید + دیتا + نسخه بی نهایت |

 

Top Speed: Drag & Fast Racing 1.41.0 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک سری بازی‌های اتومبیل‌رانی درگ (Drag) از استودیوی بازی سازی T-Bull است. رقابت‌های جنون‌آمیز اتومبیل‌رانی را در چالش سرعت بازی تاپ اسپید (Top Speed) تجربه کنید! سبک رقابت‌های این بازی به گونه‌ای است که شما می‌توانید رقیبانی جدی را برای خود دست و پا کرده و مسابقه‌ای دو نفره را با او آغاز کنید! نکته مهم و اساسی در مورد بازی، این است که شما برای حرکت دادن اتومبیل خود باید تمامی جنبه‌های هدایت یک خودرو را بر عهده بگیرید. برای مثال، جعبه دنده اتومبیل‌های شما کاملا دستی بوده و شما باید مطابق با یک زمان‌بندی دقیق، دنده اتومبیل را عوض کنید تا با یک شتاب به موقع، رقیب‌تان را در پشت سر جای بگذارید.

این بازی اندرویدی، سبک کاملا جدیدی را در ژانر بازی‌های درگ معرفی می‌کند. در این بازی، شما با مجموعه‌ای از مافیای زیرزمینی رقابت‌های اتومبیل‌رانی سر و کار دارید که برای شکست دادن شما در رقابت‌ها و کسب درآمد، حاضر به انجام هرکاری هستند. در این بازی، شما می‌توانید ده‌ها اتومبیل جدید و سوپر اسپرت دنیا را انتخاب کرده و از تجربه رانندگی با آنان لذت ببرید. هم اکنون می توانید بازی Drift Max World – Drift Racing Game را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Top Speed: Drag & Fast Racing :

– دارا بودن تعداد 69 اتومبیل مختلف برای انتخاب و رانندگی

– امکان شخصی‌سازی و تیونینگ اتومبیل‌ها

– قابلیت رانندگی در 5 ناحیه مختلف از شهر

– دارا بودن حالات مسابقه‌ای حماسی

– امکان فرار از دست ماشین‌ پلیس‌ها

– کیفیت گرافیکی فوق‌العاده

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Top Speed1 150x94 - دانلود بازی Top Speed: Drag & Fast Racing 1.41.0 - اتومبیل‌رانی سریع برای اندروید + نسخه بی نهایت Top Speed3 150x94 - دانلود بازی Top Speed: Drag & Fast Racing 1.41.0 - اتومبیل‌رانی سریع برای اندروید + نسخه بی نهایت Top Speed4 150x94 - دانلود بازی Top Speed: Drag & Fast Racing 1.41.0 - اتومبیل‌رانی سریع برای اندروید + نسخه بی نهایت Top Speed2 1 150x94 - دانلود بازی Top Speed: Drag & Fast Racing 1.41.0 - اتومبیل‌رانی سریع برای اندروید + نسخه بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 66 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR