دانلود PCUnlocker WinPE 5.6.0 Enterprise Edition – نرم افزار دور زدن پسورد ویندوز

دانلود PCUnlocker WinPE 4.6.0 Enterprise Edition - نرم افزار دور زدن پسورد ویندوز

 

دانلود PCUnlocker WinPE

| نرم افزار دور زدن پسورد ویندوز |

 

PCUnlocker WinPE 5.6.0 Enterprise Edition نام ابزاری کاربردی و قدرتمند در زمینه دور زدن و یا ریست کردن پسورد فراموش شده Windows 10 / 8 / 7 / Vista / XP / 2012 / 2008 / 2003 / 2000 است که این فرآیند را از طریق یک دیسک بوتیبل به اجرا درمی‌آورد. احتمالا برای شما هم پیش آمده که پسورد رمز ورود به ویندوز را فراموش کرده باشید؛ در چنین مواقعی تقریبا هیچ کاری از دست کاربر ساخته نیست و تنها راه موجود، تعویض ویندوز است. اما در این مطلب از سایت یاس دانلود، روشی را خدمت شما عزیزان معرفی می‌کنیم که امکان دور زدن و ریست کردن رمز عبور فراموش شده را در اختیار شما می‌گذارد تا بتوانید به راحتی این مشکل را مرتفع کنید.

طرز کار این نرم افزار بسیار ساده و آسان است. تنها کافی‌ست که نرم افزار مذکور را بر روی سیستم مورد نظر خود بوت کنید تا روند شکستن پسورد آن آغاز شود. با استفاده از این روش، دیگر نیازی نیست که برای ریست کردن رمز عبور، ویندوز را عوض کنید! تنها کافی‌ست که سیستم خود را با دیسک مخصوص این نرم افزار بوت کنید تا رمز عبور فراموش شده شما به آسانی ریست شود. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار PCUnlocker را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار PCUnlocker :

– عملکرد تضمین شده

– قابلیت بایپس یوزر اکانت ادمین ویندوز

– رابط گرافیکی بسیار ساده

– امکان دور زدن و یا حذف کردن رمز عبور ویندوز

– قابلیت دسترسی دوباره به اکانت ویندوز در صورت فراموشی رمز

– سازگاری کامل با Windows 10, 8.1, 8, 7, Vista, XP, 2003, 2000, NT, Windows Server

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

PCUnlocker.cover1  300x269 - دانلود PCUnlocker WinPE 5.6.0 Enterprise Edition - نرم افزار دور زدن پسورد ویندوز

 



مهرگان آی‌تی


System Requirements:

– Windows 11, 10, 8, 7, Vista, XP, 2012, 2008, 2003, 2000 (32-bit & 64-bit)
– At least 512M physical RAM
– A CD/DVD or USB flash drive

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

–  فایل ISO بدست آمده را روی یک دی وی دی رایت کنید، یا توسط نرم افزار Rufus ، بر روی فلش نصب کرده و سیستم را با آن بوت نمایید.

مشخصات
  • فرمت : ISO
  • حجم : 285 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR