دانلود بازی Drift Max World – Drift Racing Game 1.2 – دریفت جهانی برای اندروید + دیتا + نسخه بی نهایت

دانلود بازی Drift Max World - Drift Racing Game 1.2 - دریفت جهانی برای اندروید + دیتا

 

دانلود بازی Drift Max World – Drift Racing Game برای اندروید

| بازی دریفت جهانی برای اندروید + دیتا + نسخه بی نهایت |

 

Drift Max World – Drift Racing Game 1.2 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک سری بازی‌های اتومبیل‌رانی از استودیوی بازی سازی Tiramisu است. دریفت با اتومبیل‌های روز دنیا و تجربه طعم و هیجان واقعی رقابت‌های اتومبیل‌رانی، از مهم‌ترین خصوصیت‌های بازی اندرویدی دریفت جهانی هستند! به نسخه جدید بازی محبوب و پرطرفدار دریفت مکس (Drift Max) خوش آمدید! تاکنون، دو نسخه مختلف از این بازی محبوب و هیجان‌انگیز عرضه شده که هریک از آنان به نوبه خود، صدها هزار طرفدار مختلف از سراسر دنیا را به خود جذب کرده است. دریفت جهانی، نسخه‌ای تکامل یافته از سری بازی‌های دریفت مکس است که شما در آن می‌توانید اتومبیل رویایی خود را انتخاب کرده و از نمایش دریفت‌های حیرت‌انگیز با آنان لذت ببرید.

همانطور که از نام این بازی پیداست، دریفت مکس شما را به مسیرهای مختلفی از شهرها خواهد برد. بروکلین، مسکو و دبی از جمله شهرهایی هستند که شما در آنان حضوری واقع‌گرایانه خواهید داشت. در بازی دریفت جهانی، شما می‌توانید اتومبیل خود را از میان طیف متنوعی از سوپراسپرت‌های شیک و مدرن انتخاب کرده و با کسب امتیاز بیشتر در روند بازی، به خودروی افسانه‌ای خود دست پیدا کنید. هم اکنون می توانید بازی Drift Max World – Drift Racing Game را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Drift Max World – Drift Racing Game :

– قابلیت تغییر ظاهر و رنگ‌بندی اتومبیل‌ها

– امکان استفاده از استیکرهای جذاب برای خودروها

– امکان تغییر در زاویه چرخ‌ها و ارتفاع سیستم تعلیق

– کیفیت گرافیکی بسیار عالی

– دارا بودن صحنه‌های گرافیکی فوق‌العاده

– صداپردازی مهیج و جذاب

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Drift Max World1 150x84 - دانلود بازی Drift Max World - Drift Racing Game 1.2 - دریفت جهانی برای اندروید + دیتا + نسخه بی نهایت Drift Max World2 150x84 - دانلود بازی Drift Max World - Drift Racing Game 1.2 - دریفت جهانی برای اندروید + دیتا + نسخه بی نهایت Drift Max World3 150x84 - دانلود بازی Drift Max World - Drift Racing Game 1.2 - دریفت جهانی برای اندروید + دیتا + نسخه بی نهایت Drift Max World4 150x84 - دانلود بازی Drift Max World - Drift Racing Game 1.2 - دریفت جهانی برای اندروید + دیتا + نسخه بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

1) فایل APK بازی را دانلود و نصب کنید.

2) فایل دیتای بازی را دانلود کرده و آن را از حالت فشرده خارج کنید. فولدر مربوطه را به شاخه Android/Obb در کارت حافظه گوشی یا تبلت خود کپی کنید.

تذکر : اگر در کارت حافظه شما در فولدر Android  فولدر Obb‌ وجود ندارد خودتان یک New Folder بسازید و نام آن را به Obb تغییر دهید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 29 + 120 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR