دانلود Motion Boutique Newton 3.0.69 – پلاگین نیوتون برای افتر افکت

دانلود Motion Boutique Newton 3.0.69 - پلاگین نیوتون برای افتر افکت

 

دانلود Motion Boutique Newton

| پلاگین نیوتون برای افتر افکت |

 

Motion Boutique Newton 3.0.69 نام یک پلاگین جدید و قدرتمند برای نرم افزار ادوبی افتر افکت است که امکانات جالب توجهی را به طرح‌های 2 بعدی اضافه می‌کند. اگر شما نیز از دسته کاربران حرفه‌ای این نرم افزار باشید، نیوتون به شما این اجازه را خواهد داد که بتوانید قوانین فیزیکی را به طرح‌های 2 بعدی اضافه نمایید تا اشیای موجود در آن، مشابه با واقعیت رفتار کنند. عملکرد اصلی پلاگین مذکور، این است که لایه‌های شما در طرح‌ها مشابه با دنیای واقعی از خود واکنش نشان داده و به نوعی، نزدیک‌تر به واقعیت رفتار کنند.

علاوه بر این‌ها، پلاگین مذکور شما را قادر می‌سازد تا بر جنبه‌های متنوع‌تری از اشیای خود تسلط داشته باشید که از جمله آن‌ها می‌توان به رطوبت، اصطکاک و یا حتی قوانین گرانش اشاره کرد. در کنار این موضوعات، شما حتی می‌توانید نحوه اتصال اشیای مختلف با همدیگر را نیز تحت کنترل خود گرفته و موشن‌های پیچیده‌تری را ایجاد کنید. به طور کلی، با استفاده از این پلاگین منحصر به فرد، افراد می‌توانند به طرح‌های 2 بعدی خود رنگ و نشانی از واقعیت را القا کنند تا بدین ترتیب، اشیا بتوانند رفتاری واقع‌گرایانه‌تر از خود نشان دهند. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Motion Boutique Newton را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های پلاگین Motion Boutique Newton :

– فراهم ساخت شرایطی برای رفتار واقع‌گرایانه از سوی لایه‌ها در افتر افکت

– سازگاری با اشیا، متون و …

– امکان در اختیار گرفتن کنترل مشخصه‌هایی از قبیل رطوبت، گرانش و … در اشیای مختلف

– امکان تعریف 6 نوع مختلف از اشیا و اتصالات آنان

– امکان شبیه‌سازی بسیاری از قوانین واقع‌گرایانه در کی‌فریم‌ها

– رابط کاربری ساده و زیبا

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Motion Boutique Newton.cover1  300x176 - دانلود Motion Boutique Newton 3.0.69 - پلاگین نیوتون برای افتر افکت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 10.8 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR