دانلود ScreenToGif 2.36.0 – فیلمبرداری از صفحه نمایش با فرمت GIF

دانلود ScreenToGif 2.14 - فیلمبرداری از صفحه نمایش با فرمت GIF

 

دانلود ScreenToGif

| فیلمبرداری از صفحه نمایش با فرمت GIF |

 

ScreenToGif 2.36.0 نرم افزاری جدید، رایگان و قدرتمند در زمینه فیلمبرداری از صفحه نمایش ویندوز و تبدیل آن به فرمت GIF است. کاربران با استفاده از این برنامه می‌توانند کلیه فعالیت‌های در حال انجام بر روی سیستم را فیلم‌برداری کرده و آن را در قالب تصاویری متحرک ذخیره‌سازی کنند. امروزه نرم افزارهای متعددی برای فیلمبرداری از محیط دسکتاپ وجود دارد که هریک نقاط قوت و ضعف خود را دارند. یکی از خصوصیت‌های اصلی تمامی این برنامه‌ها، این است که فایل خروجی را در قالب فرمت‌های ویدیویی آماده می‌کنند. این دسته از فرمت‌ها، حجم بالایی داشته و به سادگی نمی‌توان آن را با دیگران به اشتراک گذاشت. نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما عزیزان آماده کرده‌ایم، قادر است این ویدیوها را به تصاویر GIF تبدیل کرده و آن‌ها را با حجمی کم نگهداری کند.

فرض کنید که می‌خواهید از روند اجرای یک دستور و یا شیوه کار با یک نرم افزار خاص در سیستم، فیلمبرداری کرده و آن را با دیگران به اشتراک بگذارید. به جای آنکه مدت زمان زیادی را صرف آماده‌سازی راهنمای کاربری کنید، می‌توان این روند را با آماده‌سازی یک تصویر متحرک GIF خلاصه‌سازی کرد. نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما عزیزان در نظر گرفته‌ایم، قادر است فرآیند فیلمبرداری از محیط ویندوز را در قالب فرمت GIF بر عهده بگیرد تا بتوان فایل‌های خروجی را با سادگی بیشتری به اشتراک گذاشت. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار ScreenToGif را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار ScreenToGif :

– امکان فیلمبرداری ساده و آسان از محیط ویندوز با فرمت GIF

– امکان مکث/ادامه دادن فیلمبرداری تنها با یک کلیک

– توانایی جابه‌جایی پنجره ضبط ویدیو در بخش‌های مختلف صفحه

– قابلیت درج متن، تصویر، قاب و … به بخش‌های مختلف از صفحه

– امکان برش و یا تغییر سایز

– امکان نمایش/مخفی‌سازی کرسر ماوس

– عملکرد ساده و آسان

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

ScreenToGif.cover  300x206 - دانلود ScreenToGif 2.36.0 - فیلمبرداری از صفحه نمایش با فرمت GIF

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 63/69 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR