دانلود Cash Register Pro 2.0.5.3 – سیستم ثبت و نمایش موجودی

دانلود Cash Register Pro 2.0.4.1 - سیستم ثبت و نمایش موجودی

 

دانلود Cash Register Pro

| سیستم ثبت و نمایش موجودی |

 

Cash Register Pro 2.0.5.3 یک سیستم معتبر و مورد اعتماد جهت ثبت فروش و موجودی محصولات به وسیله رایانه و تلفن های همراه هوشمند می باشد که از رایانه شما به عنوان یک صندوق ثبت اطلاعات دخل و خرج استفاده می کند. این نرم افزار که برای فروشگاه های زنجیره ای و سوپر مارکت ها طراحی شده است قابلیت این را دارد که به صورت پیشفرض به عنوان یک ماشین حساب عمل کرده و تمامی محسبات دخل و خرج شما را درون خود ثبت کرده و سپس به درخواست شما عملیات ریاضی را در آنها انجام دهد. این نرم افزار همچنین مجهز به قابلیتی است که مدیران فروشگاه می توانند با متصل کردن دستگاه های اسکنر بارکد، بارکد روی محصولات را اسکن کرده و قیمت اجناس را بر روی فاکتور ثبت کنند.

در بخش محاسبه فروش محصولات، این برنامه مجهز به قابلیتی است که می تواند محصولات به فروش رفته را دسته بندی کرده و آمار دقیقی از میزان فروش، سود خالص و ناخالص، تعداد باقی مانده  اجناس در انبار، قیمت اولیه، قیمت خرید، قیمت فروش و … را به کاربران نمایش دهد. این گزارشات می تواند در قالب یک فایل اکسل و یا یک نسخه چاپی به صورت روزانه، هفتگی، ماهانه و یا سالانه توسط کاربر استخراج شود. هم اکنون می توانید آخرین نسخه نرم افزار Cash Register Pro را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Cash Register Pro :

– امکان دسته بندی اجناس به صورت مختلف و گروهی

– دارای ماشین حساب پیشرفته

– امکان محاسبه موجودی انبار، کسری اجناس

– ارائه آمار دقیق فروش و دخل و خرج

– امکان تهیه پرینت از گزارشات و استخراج به صورت فایل اکسل

– امکان اتصال اسکنر بارکد به رایانه و استفاده از آن

– تهیه گزارشات و آمارهای مختلف روزانه، هفتگی، ماهانه و سالانه

 

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

دانلود Cash Register Pro 2.0.4.1 - سیستم ثبت و نمایش موجودی



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 14 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR