دانلود eBook Factory 1.0 – ساخت کتاب های الکترونیکی

دانلود eBook Factory 1.0 - ساخت کتاب های الکترونیکی

 

دانلود eBook Factory

| ساخت کتاب های الکترونیکی |

 

eBook Factory 1.0 برنامه ایست مخصوص کسانی که فکر می کند کتاب های الکترونیکی دیگر جزوی از آینده ما محسوب نمی شوند اما به همان اندازه به ساخت این کتاب ها علاقه مند بوده و با این حال توانایی خاصی برای ساخت آنها در خود مشاهده نمی کنند. این برنامه به شما کمک می کند تا به سادگی هر چه تمام تر و آسان تر از هر برنامه مشابه دیگری فایل های HTML خود را با یکدگیر ترکیب کرده و در نهایت یک کتاب الکترونیکی با فرمت PDF و یا EXE در اختیار داشته باشید. این برنامه قادر است تا برای کاربران با سطح توانایی تازه کار به صورت خودکار فایل های EXE را تولید کرده تا بتوانند با استفاده از فایل های HTML بسیار ساده اقدام به ساخت بخش راهنما (Help) یک برنامه نمایند. این فایل HTML می تواند شامل یک متن ساده یا تصاویر مختلف یا لینک هایی به منابع مختلف در اینترنت باشد که توسط برنامه eBook Factory می توان به راحتی از پس تمامی این فایل ها برآمد.

کاربران می توانند برای صفحه راهنمای برنامه های خود و یا سایر برنامه ها یک صفحه اولیه شامل توضیحات مختلف بخش راهنما، دکمه درباره ما (About) شامل توضیحات مختلف راجع به سازنده برنامه و تولبار های مختلف برای رجوع سریعتر به بخش های مختلف فایل راهنما را بسازند تا کار کاربران و خوانندگان بخش راهنما را بسیار ساده تر کنند. هم اکنون می توانید آخرین نسخه نرم افزار eBook Factory را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار eBook Factory :

– ساخت کتاب های الکترونیکی بر اساس فایل های HTML

– امکان ساخت بخش راهنما برنامه ها با فرمت EXE

– امکان ساخت صفحات خوش آمدگویی، صفحه درباره ما، تولبار های مختلف و …

– امکان ساخت کتاب های الکترونیکی با فرمت PDF

– استفاده از تصاویر، فایل های صوتی و تصویری و لینک های اینترنتی درون برنامه

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

دانلود eBook Factory 1.0 - ساخت کتاب های الکترونیکی



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 5.71 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR