دانلود بازی Zombie Apocalypse 1.0.8 – آخرالزمان زامبی ها برای اندروید

دانلود بازی Zombie Apocalypse 1.0.8 - آخرالزمان زامبی ها برای اندروید

 

دانلود بازی Zombie Apocalypse برای اندروید

| بازی آخرالزمان زامبی ها برای اندروید |

 

Zombie Apocalypse 1.0.8 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک سری بازی‌های اکشن از استودیوی بازی سازی Infoshell Games است. اگر شما هم از دوست‌داران تیراندازی زامبی‌ها هستید، پیشنهاد می‌کنیم فرصت حضور در آخرالزمان زامبی‌ها را به هیچ وجه از دست ندهید! جهان با فاجعه‌ای بزرگ مواجه شده است؛ مردگان سر از خاک بیرون آورده و به موجوداتی بی‌مغز و متحرک تبدیل گشته‌اند. حضور آنان در جای جای دنیا گزارش شده و امواج گسترده‌ای از آن‌ها نیز در راه هستند. دانشمندان در تلاشند تا یک واکسن مخصوص را برای محافظت در برابر این ویروس مرگبار بسازند، ولی تا آن زمان وظیفه شما و سایر قهرمانان این است که تا هراندازه که می‌توانید زامبی‌ها را بکشید!

سبک این بازی بسیار ساده و آسان است؛ شما می‌بایست با استفاده از اسلحه خود به سمت زامبی‌ها تیراندازی کنید تا بدین ترتیب از روند پیش‌روی آنان جلوگیری گردد. در جریان بازی، شما می‌توانید یک استراتژی خاص را برای محافظت از جوامع انسانی در پیش بگیرید تا بدین ترتیب، هیچ شانسی برای پیش‌روی زامبی‌ها باقی نماند. علاوه بر این‌ها، امکانی وجود دارد که از انواع بمب‌ها و سلاح‌های پیشرفته نیز برای کشتار زامبی‌ها استفاده نمایید. هم اکنون می توانید بازی Zombie Apocalypse را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Zombie Apocalypse :

– دارا بودن 8 سرباز مختلف برای رویارویی با زامبی‌ها

– امکان بهره‌گیری از انواع اسلحه‌ها، بمب‌ها و دیگر ابزارهای بازدارنده از پیش‌روی زامبی‌ها

– امکان ارتقای مهارت و توانایی قهرمانان

– دارا بودن ده‌ها مرحله مختلف برای ماجراجویی

– عدم نیاز به اینترنت

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Zombie Apocalypse1 150x103 - دانلود بازی Zombie Apocalypse 1.0.8 - آخرالزمان زامبی ها برای اندروید Zombie Apocalypse2 150x103 - دانلود بازی Zombie Apocalypse 1.0.8 - آخرالزمان زامبی ها برای اندروید Zombie Apocalypse3 150x103 - دانلود بازی Zombie Apocalypse 1.0.8 - آخرالزمان زامبی ها برای اندروید Zombie Apocalypse4 150x103 - دانلود بازی Zombie Apocalypse 1.0.8 - آخرالزمان زامبی ها برای اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 77 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR