دانلود GiliSoft Audio Toolbox Suite 10.8.0 – ویرایش حرفه ای فایل های صوتی

دانلود GiliSoft Audio Toolbox Suite 2018 7.0.0 - ویرایش حرفه ای فایل های صوتی

 

دانلود GiliSoft Audio Toolbox Suite

| نرم افزار ویرایش حرفه ای فایل های صوتی |

 

GiliSoft Audio Toolbox Suite 10.8.0 نام یک محصول نرم افزاری جدید و قدرتمند در زمینه ویرایش حرفه‌ای فایل‌های صوتی است. با استفاده از این نرم افزار، کاربران به مجموعه کاملی از ابزارهای کاربردی جهت کار با فایل‌های صوتی دسترسی دارند که آن‌ها را به طور کامل از نیاز به ده‌ها نرم افزار دیگر بی‌نیاز می‌کند. این بسته نرم افزاری کامل، شامل ابزار ضبط صدا، برش و ادغام فایل‌های صوتی، مبدل فرمت‌های صوتی، استخراج صدای پس زمینه از فرمت‌های ویدیویی، ویرایش تگ، ریپ دیسک‌های صوتی و همچنین رایت دیسک‌های صوتی است.

با استفاده از این نرم افزار، کاربران دیگر برای رایت دیسک‌های صوتی، برش فایل‌ها، تبدیل فرمت‌های صوتی و … هیچ نیازی به استفاده از نرم افزارهای دیگر نخواهند داشت. در واقع تمامی این امکانات در قالب یک نرم افزار مستقل گنجانده شده تا کاربر بتواند به یک مجموعه کامل و کاربردی برای کار با فایل‌های صوتی دسترسی داشته باشند. با استفاده از این نرم افزار، کاربران می‌توانند تنها با چند کلیک ساده و سریع، فرمت‌های صوتی را به همدیگر تبدیل کرده و یا دیسک‌های CD/DVD را رایت نمایند. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار GiliSoft Audio Toolbox Suite را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار GiliSoft Audio Toolbox Suite :

– توانایی ضبط صدا با کیفیت بسیار بالا

– قابلیت ضبط صدا از منابع خارجی و یا داخلی ویندوز

– امکان ذخیره‌سازی صداهای ضبط شده در فرمت‌های MP3, AAC, FLAC, WMA

– قابلیت برش آسان فایل‌های صوتی

– امکان ادغام فایل‌های صوتی

– توانایی تبدیل فرمت‌های ویدیویی به صوتی

– امکان تبدیل فرمت‌های صوتی به همدیگر

– قابلیت ریپ کردن آسان دیسک‌های صوتی

– امکان رایت آسان دیسک‌های CD/DVD

 

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 42 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR