دانلود مسیریاب بلد 4.33.3 – مسیریاب سخنگوی فارسی برای اندروید

دانلود مسیریاب بلد 1.2.0 - مسیریاب سخنگوی فارسی برای اندروید

 

دانلود بلد – مسیریاب سخنگو و نقشه برای اندروید

| مسیریاب سخنگوی فارسی برای اندروید |

 

مسیریاب بلد – مسیریاب سخنگو و نقشه 4.33.3 نام یک اپلیکیشن مسیریابی جدید و فارسی است که کاربران ایرانی می‌توانند در سفرهای درون یا بیرون‌ شهری از امکانات آن بهره‌مند شوند. این روزها، بسیاری از رانندگان ترجیح می‌دهند که برای رسیدن به مقصد دلخواه خود، مسیر پیشنهادی توسط نرم افزارهای مسیریاب را دنبال کنند. با رشد هرچه بیشتر جمعیت و شلوغی خیابان‌ها، استفاده از مسیرهای میان‌بُر سبب می‌شود که رانندگان مدت زمان بسیار کمتری را در ترافیک هدر داده و طبیعتا سریع‌تر به مقصد برسند. در بازار اپلیکیشن‌های مسیریابی، عناوین متعددی برای انتخاب وجود دارند که خوشبختانه نمونه‌های فارسی بسیاری نیز در این زمینه یافت می‌شود. از جمله مسیریاب‌های محبوب فارسی می‌توان به مسیریاب سپهر، نشان و دال اشاره کرد.

نرم افزار جدیدی که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما کاربران فارسی زبان آماده کرده‌ایم، یکی دیگر از مسیریاب‌های داخلی است که امکانات بسیار گسترده‌ای را در امر مسیریابی خدمت شما ارائه می‌کند. مسیریاب بلد، نرم افزاری دقیق و هوشمند است که در سفرها شما را با سرعت بیشتری به سمت مقصد هدایت می‌کند. از این روی در صورتی که شما نیز در سفرهای خود به دنبال یک نقشه کاملا دقیق با راهنمای صوتی فارسی هستید، پیشنهاد می‌کنیم مسیریاب بلد را از دست ندهید. هم اکنون می توانید نرم افزار مسیریاب بلد برای اندروید را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار مسیریاب بلد :

– دارا بودن نقشه به روز و جدید کشور ایران

– امکان بهره‌گیری از راهنمای صوتی و فارسی

– نمایش محدوده‌های طرح ترافیک/زوج و فرد (تهران، اصفهان، مشهد و قم)

– نمایش اطلاعات ترافیکی تهران بزرگ

– قابلیت مسیریابی در سراسر شهرهای ایران

– محیط کاربری کاملا فارسی

– دارا بودن حالت روز و شب

– نمایش 2 بعدی و 3 بعدی نقشه

– مصرف بهینه باتری و بسته اینترنتی

 

 

تغییرات در نسخه جدید:

ورود مستقیم به حالت رانندگی برای رانندگان تاکسی اضافه شد
افزودن و مدیریت کسب‌وکارها راحت‌تر شد
پخش موسیقی بصورت آزمایشی برای برخی کاربران
تب نقشه با پیشنهادات رستوران‌های محدوده‌ی کاربران و ارائه‌ی تجربه‌ی کاربران بلد اضافه شده

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Balad1 84x150 - دانلود مسیریاب بلد 4.33.3 - مسیریاب سخنگوی فارسی برای اندروید Balad2 85x150 - دانلود مسیریاب بلد 4.33.3 - مسیریاب سخنگوی فارسی برای اندروید Balad3 85x150 - دانلود مسیریاب بلد 4.33.3 - مسیریاب سخنگوی فارسی برای اندروید Balad4 85x150 - دانلود مسیریاب بلد 4.33.3 - مسیریاب سخنگوی فارسی برای اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 15 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR