دانلود Any.do: To-do list, Calendar, Reminders & Planner 4.10.0.36 Premium – مدیریت و یادآوری امور برای اندروید

دانلود Any.do: To-do list, Calendar, Reminders & Planner 4.10.0.36 Premium - مدیریت و یادآوری امور برای اندروید

 

دانلود Any.do: To-do list, Calendar, Reminders & Planner برای اندروید

| نرم افزار مدیریت و یادآوری امور برای اندروید |

 

Any.do: To-do list, Calendar, Reminders & Planner 4.10.0.36 Premium نام یک نرم افزار شناخته شده و قدرتمند در زمینه مدیریت، برنامه‌ریزی و یادآوری امور روزانه برای کاربران دستگاه‌های اندرویدی است که با تعداد دانلود بیش از 10 میلیون مرتبه، توانسته لقب برترین اپلیکیشن موجود در این زمینه را به خود اختصاص دهد. این نرم افزار محبوب اندرویدی، قادر است مجموعه کامل امور روزانه شما را در محیطی زیبا و منظم نگهداری کند و شما را از زمان انجام آنان مطلع سازد. به عنوان مثال، در صورتی که بنابر وضعیت شغلی شما مجبور هستید که روزانه چندین ساعت را پای رایانه صرف کنید، بد نیست که هر نیم ساعت یک بار از جای خود برخواسته و چند قدم راه بروید. این نرم افزار می‌تواند با یک برنامه‌ریزی دقیق و منظم، این موضوع را به شما یادآوری کرده و گزارشات دقیقی را نیز از روند فعالیت شما نگهداری کند. این یک مثال ساده از امکانات این نرم افزار فوق‌العاده بود؛ بنابراین شما می‌توانید امکانات پرکاربرد آن را در زمینه مدیریت فعالیت‌های روزانه، امور اداری، مطالعه دروس و ... نیز مورد استفاده قرار دهید.

از دیگر زمینه‌های کاربرد این نرم افزار، می‌توان به برنامه‌ریزی برای خریدهای روزانه اشاره کرد. برای مثال، اگر شما نیز همواره فراموش می‌کنید که در هنگام بازگشت از محل کار، خریدهای منزل را انجام دهید، این نرم افزار می‌تواند درست در زمان مسیر برگشت به خانه، شما را نسبت به لیست اقلام مورد نیاز برای خرید منزل آگاه سازد تا دیگر هیچ‌گاه فردی حواس‌پرت خطاب نشوید! بسیاری از نشریات آنلاین، استفاده از این اپلیکیشن پرمخاطب را به عنوان نرم افزاری مناسب جهت مدیریت اقدامات و امور روزمره پیشنهاد کرده‌اند؛ چرا که بدون شک نمی‌توان رقیبی جدی را برای آن نام برد! علاوه بر این امکانات، نرم افزار مذکور می‌ـواند لیست امور روزانه شما را در محیطی زیبا نگهداری کند و در زمان مناسب، آن‌ها را برایتان یادآوری کند. علاوه بر این، شما با استفاده از این برنامه می‌توانید کارهای خود را برنامه‌ریزی کرده و از تقویم موجود در نرم افزار نیز بدین منظور بهره ببرید. هم اکنون می توانید نرم افزار Any.do: To-do list, Calendar, Reminders & Planner برای اندروید را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Any.do: To-do list, Calendar, Reminders & Planner :

– دارا بودن نسخه‌های ویندوز، اندروید و iOS

– سینک سریع و آسان بین تمامی نسخه‌ها

– امکان نمایش یادآور در زمان‌های مربوط به اقدامات

– دارا بودن ویجت‌های زیبا برای هوم اسکرین

– رابط کاربری بسیار زیبا

– قابلیت مدیریت امور، اقدامات و …

– توانایی برنامه‌ریزی زندگی و فعالیت‌های روزانه

– امکان مطلع ساختن دیگران در اقدامات

– توانایی استفاده به عنوان لیست خرید منزل

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Any.do1  84x150 - دانلود Any.do: To-do list, Calendar, Reminders & Planner 4.10.0.36 Premium - مدیریت و یادآوری امور برای اندروید Any.do2  84x150 - دانلود Any.do: To-do list, Calendar, Reminders & Planner 4.10.0.36 Premium - مدیریت و یادآوری امور برای اندروید Any.do3  84x150 - دانلود Any.do: To-do list, Calendar, Reminders & Planner 4.10.0.36 Premium - مدیریت و یادآوری امور برای اندروید Any.do4  84x150 - دانلود Any.do: To-do list, Calendar, Reminders & Planner 4.10.0.36 Premium - مدیریت و یادآوری امور برای اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 29 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR