دانلود ماکسیم Maxim : درخواست خودرو 3.10.2 – تاکسی اینترنتی ماکسیم برای اندروید

دانلود ماکسیم: درخواست خودرو 3.4.4s - تاکسی اینترنتی ماکسیم برای اندروید

 

دانلود ماکسیم برای اندروید

| تاکسی اینترنتی ماکسیم برای اندروید |

 

ماکسیم Maxim : درخواست خودرو 3.10.2 نام یک رقیب جدید و سرسخت برای سامانه‌های درخواست آنلاین تاکسی در ایران است. همانطور که می‌دانید، با گسترش کاربرد گوشی‌های هوشمند در بین کاربران، رفته رفته سر و کله‌ی اپلیکیشن‌های درخواست آنلاین خودرو پیدا شد. چند سالی است که تعدادی از شرکت‌های داخلی با راه‌اندازی این سرویس کاربردی و محبوب، توانسته‌اند میلیون‌ها شهروند از سراسر ایران را به کاربر ثابت خود تبدیل کنند. از جمله سرویس‌های حال حاضر درخواست خودرو، می‌توان به تپ‌سی و اسنپ به عنوان معروف‌ترین آن‌ها اشاره کرد. در این مطلب از سایت یاس دانلود، با معرفی یکی از سرویس‌های جهانی حمل و نقل درون‌شهری در خدمت شما کاربران عزیز هستیم. ماکسیم: درخواست خودرو، نام اپلیکیشن فارسی این سرویس جهانی است که اولین بار فعالیت خود را در سال 2003 در کشور روسیه آغاز کرد. سامانه درخواست آنلاین خودروی ماکسیم، در راستای ارائه خدمات مدرن تر، فراگیر شدن سرویس درخواست خودرو و افزایش امنیت سفر، این سرویس محبوب و کاربردی را به کشور ایران آورده تا شهروندان داخلی نیز بتوانند از تجربه سفر با ماکسیم لذت ببرند.

بر خلاف تصورات احتمالی بسیاری از شما، سرویس‌های درخواست خودروی آنلاین ایده جدیدی نبوده و سال‌هاست که بسیاری از کشورهای پیشرفته در دنیا از آن استفاده می‌کنند و این سبک از سفر برای آن‌ها به امری عادی بدل شده است. کاربران می‌توانند با دانلود اپلیکیشن ماکسیم و نصب آن بر روی گوشی و تبلت‌های خود، مشخصات مبدأ و مقصد را تعیین کرده و یا اینکه از نقشه فوق‌العاده پیشرفته این نرم افزار برای تعیین مسیر حرکت استفاده کنند. در اپلیکیشن ماکسیم، دقت مسیریابی رانندگان از روی نقشه به قدری بالاست که در بسیاری از موارد، حتی هیچ نیازی به تماس تلفنی با راننده هم ندارید! ماکسیم در حال حاضر در کشورهای ایران، آذربایجان، اندونزی، ایتالیا، اوکراین، بلاروس، بلغارستان، تاجیکستان، قرقیزستان، قزاقستان، گرجستان، روسیه و شیلی فعالیت دارد و امکانات فوق‌العاده آن موجب شده که بتوان آن را به عنوان یکی از رقبای جدی برای نمونه‌های داخلی نرم افزارهای تاکسی اینترنتی به شمار آورد. هم اکنون می توانید نرم افزار ماکسیم: درخواست خودرو برای اندروید را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار ماکسیم: درخواست خودرو :

– دارا بودن سابقه‌ای درخشان در کشورهای آذربایجان، اندونزی، ایتالیا، اوکراین، بلاروس، بلغارستان، تاجیکستان، قرقیزستان، قزاقستان، گرجستان، روسیه و شیلی

– ورود به بازار تاکسی‌های اینترنتی کشور ایران و فعالیت جدی در تعدادی از شهرهای ایران

– امنیت بسیار بالا در هنگام تجربه سفرهای درون شهری با تاکسی‌های اینترنتی ماکسیم

– امکان پرداخت هزینه سفر به صورت نقدی و یا کارت بانکی

– فعالیت در شهرهای اصفهان، اهواز، بندرعباس، تهران، تبریز، رشت، زاهدان، شیراز، قم، کرمان، مشهد، یزد و …

– هزینه بسیار پایین سفر در مقایسه با سایر سرویس‌های مشابه

سازگاری با ساعت های هوشمند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Maxim1 90x150 - دانلود ماکسیم Maxim : درخواست خودرو 3.10.2 - تاکسی اینترنتی ماکسیم برای اندروید Maxim2 90x150 - دانلود ماکسیم Maxim : درخواست خودرو 3.10.2 - تاکسی اینترنتی ماکسیم برای اندروید Maxim3 90x150 - دانلود ماکسیم Maxim : درخواست خودرو 3.10.2 - تاکسی اینترنتی ماکسیم برای اندروید Maxim4 90x150 - دانلود ماکسیم Maxim : درخواست خودرو 3.10.2 - تاکسی اینترنتی ماکسیم برای اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 14 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR