دانلود خورشید (نرم افزار جامع مذهبی) 1.5.5 برای اندروید

دانلود خورشید (نرم افزار جامع مذهبی) 1.5.5 برای اندروید

 

دانلود خورشید (نرم افزار جامع مذهبی) برای اندروید

| نرم افزار مذهبی خورشید برای اندروید |

 

خورشید (نرم افزار جامع مذهبی) 1.5.5 نام یک نرم افزار مذهبی جدید برای کاربرانی است که می‌خواهند همواره در طول روز، یک قدم به خدا نزدیک‌تر باشند. اپلیکیشن خورشید با شعار حس آرامش با خدا بودن، سعی بر آن دارد تا با فراهم‌سازی محیطی جامع، تمامی نیازهای مذهبی کاربران فارسی‌زبان را تحت پوشش خود قرار دهد. با پیشرفت علم و تکنولوژی، بسیاری از امور روزمره انسان به کمک گوشی‌های موبایل انجام می‌گیرد. بد نیست که با توجه به شرایط فعلی، توسعه‌دهندگان داخلی نیز شرایط را غنیمت شمرده و نرم افزارهایی کاملا فارسی و بومی را مطابق با نیازهای کاربران عرضه کنند. استودیوی نرم افزاری سیستم نگر، با فراهم‌سازی محیطی جامع و زیبا، کلیه نیازهای مذهبی کاربران را در قالب یک اپلیکیشن اندرویدی تحت پوشش قرار می‌دهد.

اپلیکیشن خورشید، کتاب آسمانی قرآن کریم را به شکلی خوانا و ترجمه روان برای کاربران فراهم می‌آورد تا بتوان در هر زمان از شبانه‌روز از آموزه‌های آن بهره‌مند شد. فرقی نمی‌کند که شما یک کاربر کودک، نوجوان و یا حتی پا به سن گذاشته باشید! نمایش خوانای متون، امکان تغییر سایز و رنگ متن، امکان پخش صوتی قرائت قرآن کریم، حالت مطالعه در شب و … از جمله ابزارک‌هایی است که در بخش قرآنی این نرم افزار با آن سر و کار دارید. از سایر امکانات کاربردی این نرم افزار می‌توان به پخش اذان، نمایش اوقات شرعی، تقویم، قبله‌نما، مجموعه احادیث و … اشاره کرد. هم اکنون می توانید نرم افزار خورشید (نرم افزار جامع مذهبی) برای اندروید را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار خورشید (نرم افزار جامع مذهبی) :

– دارا بودن قرآن کریم با امکان نمایش خوانای متون و پخش قرائت صوتی

– قابلیت تنظیم متون فارسی و عربی و شخصی‌سازی شیوه نمایش آن‌ها

– دارا بودن حالت شب

– امکان ساخت فهرست شخصی از سوره‌ها و آیات

– دارا بودن جعبه ابزار مذهبی از قبیل پخش‌کننده اذان، اوقات شرعی، تقویم، قبله‌نما و …

– دارا بودن بخش احادیث معصومین (علیهم السلام)

– ارائه کلیات مفاتیح الجنان به همراه ترجمه و صوت

– امکان ایجاد فهرست شخصی از ادعیه و زیارات مورد نظر

– قابلیت جستجوی آسان در متون و فهرست‌ها

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Khorshid1 85x150 - دانلود خورشید (نرم افزار جامع مذهبی) 1.5.5 برای اندروید Khorshid2 85x150 - دانلود خورشید (نرم افزار جامع مذهبی) 1.5.5 برای اندروید Khorshid3 85x150 - دانلود خورشید (نرم افزار جامع مذهبی) 1.5.5 برای اندروید Khorshid4 85x150 - دانلود خورشید (نرم افزار جامع مذهبی) 1.5.5 برای اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 17 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR