دانلود بازی League of Stickman: Warriors 6.1.4 – لیگ استیکمن برای اندروید + نسخه بی نهایت

دانلود بازی League of Stickman: Warriors 5.3.3 - لیگ استیکمن برای اندروید + نسخه بی نهایت

 

دانلود بازی League of Stickman: Warriors برای اندروید

| بازی لیگ استیکمن برای اندروید + نسخه بی نهایت |

 

League of Stickman: Warriors 6.1.4 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک اکشن از استودیوی بازی سازی DreamSky است. بازی لیگ استیکمن، شما را به عرصه‌ای از نبرد فرا می‌خواند که در آن، قهرمانانی از جنس آدمک‌ها حضور دارند! آدمک یا استیکمن، کاراکتری ساده است که در جریان این بازی، به عنوان قهرمانی شمشیباز نقش‌آفرینی می‌کند. بازی لیگ استیکمن، در سال گذشته توانست به عنوان یکی از بهترین بازی‌های سبک اکشن، نام خود را در میان علاقه‌مندان به بازی‌های اکشن مطرح کند. در لیگ استیکمن شما می‌توانید با دشمنانی واقعی از سراسر جهان رو در رو شده و در مبارزاتی تن به تن، آنان را یکی پس از دیگری شکست دهید.

در ابتدای این بازی، شما با تعداد انگشت‌شماری از قهرمانان سر و کار دارید که رفته رفته و در طول مراحل بالاتر، می‌ـوان تعداد بیشتری از آنان را آزاد کرد. کیفیت گرافیکی قابل توجه و به کارگیری جلوه‌های بصری فوق‌العاده از جمله مواردی هستند که در این بازی بیش از همه با آنان سر و کار خواهید داشت. ضمن اینکه در رقابت آنلاین، همواره می‌توانید رتبه خود را بهبود بخشیده و قهرمان خود را شخصی‌سازی کنید. هم اکنون می توانید بازی League of Stickman: Warriors را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی League of Stickman: Warriors :

– امکان تجربه حضور در یک نبرد اکشن و مهیج با حریفان آنلاین

– بهره‌مندی از جلوه‌های بصری فوق‌العاده با کیفیت

– قابلیت آزاد کردن قهرمان توانا و جدیدتر

– امکان بهره‌گیری از تکنیک و مهارت‌های شمشیرزنی در طول نبردها

– گیم‌پلی آسان و ساده

– کیفیت گرافیکی و صداپردازی بسیار عالی

 

تصاویری از محیط بازی :

 

League of Stickman2 85x150 - دانلود بازی League of Stickman: Warriors 6.1.4 - لیگ استیکمن برای اندروید + نسخه بی نهایت League of Stickman3 85x150 - دانلود بازی League of Stickman: Warriors 6.1.4 - لیگ استیکمن برای اندروید + نسخه بی نهایت League of Stickman4 85x150 - دانلود بازی League of Stickman: Warriors 6.1.4 - لیگ استیکمن برای اندروید + نسخه بی نهایت League of Stickman1 85x150 - دانلود بازی League of Stickman: Warriors 6.1.4 - لیگ استیکمن برای اندروید + نسخه بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 47/88/97 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR