دانلود آموزش اتوکد 2019 – AutoCAD 2019 Essential Training

دانلود آموزش اتوکد 2019 - AutoCAD 2019 Essential Training

 

دانلود آموزش اتوکد 2019

| AutoCAD 2019 Essential Training |

MP4 | | Duration: 7.5 Hours | Language: English

 

آموزش اتوکد 2019 نام آموزش ویدیویی جدیدی است که برای شما بازدیدکنندگان محترم وب‌سایت یاس دانلود در نظر گرفته‌ایم. بدون شک، محصول نرم افزار قدرتمند کمپانی اتودسک (Autodesk)، یعنی نرم افزار محبوب و پرکاربرد اتوکد (Autocad) را باید به عنوان انقلابی در زمینه طراحی انواع سازه‌ها و ترسیم نقشه‌ها و پلن‌های آپارتمانی به شمار آورد. از زمانی که این نرم افزار وارد بازار شد، بسیاری از طراحی‌های سازه‌ای دچار تغییر و تحول شدند و طراحان این رشته تخصصی نیز نسبت به طراحی با این نرم افزار علاقه نشان دادند. بر خلاف گذشته که کلیه ترسیمات به کمک قلم و کاغذ انجام می‌گرفت، نرم افزار اتوکد همه شیوه‌های سنتی را به فراموشی سپرد و باعث شد که تنها یک راهکار استاندارد برای طراحی و نقشه‌کشی ساختمان وجود داشته باشد!

امروزه بسیاری از طراحی‌ها و نقشه‌کشی‌های مربوط به سازه‌های فولادی،‌ آپارتمانی و … توسط نرم افزار اتوکد انجام می‌گیرد. با توجه به اهمیت استفاده از این نرم افزار در طرح‌ها و نقشه‌ها و همچنین موقعیت‌های شغلی بسیار فراوان در این زمینه، دوره آموزشی جدیدی را در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما بازدیدکنندگان عزیز آماده کرده‌ایم که می‌تواند مهارت شما را در یادگیری نسخه 2019 نرم افزار اتوکد بهبود بخشد تا بتوانید در سریع‌ترین زمانن ممکن وارد بازار کارهای مرتبط با این حرفه شوید. هم اکنون می توانید مجموعه آموزش اتوکد 2019 را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

سرفصل‌های دوره آموزشی اتوکد 2019 :

– آشنایی با نحوه ترسیم انواع اشکال هندسی

– یادگیری نحوه ترسیم انواع پلن‌ها

– امکان یادگیری مفاهیم نقشه‌کشی از پایه

– آشنایی با فضای طراحی اتوکد

– امکان کار با مختصات در فضای طراحی

– آشنایی با لایوت‌ها

و …

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : MP4
  • حجم : 1.04 گیگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR