دانلود Vole Magic Note Pro 3.77.8063 – ثبت خاطرات روزانه به صورت دیجیتال

دانلود Vole Magic Note Pro 3.77.8063 - ثبت خاطرات روزانه به صورت دیجیتال

 

دانلود Vole Magic Note Pro

| ثبت خاطرات روزانه به صورت دیجیتال |

 

Vole Magic Note Pro 3.77.8063 یک دفترچه ثبت خاطرات روزانه به صورت دیجیتالی می باشد که به کاربران و کسانی که از این برنامه استفاده می کنند این امکان را می دهد تا بتوانند تقریبا تمام چیزهایی که درون رایانه خود دارند را چه به صورت آفلاین و چه به صورت آنلاین در این برنامه ذخیره کنند تا بتوانند در آینده از آنها استفاده کرده و به هیچ عنوان هیچ فایل یا نوشته مهمی را از دست ندهند. شما می توانید از یک نوشته ساده چند خطی تا چندین صفحه متن را به همراه یک فایل موزیک، ویدیو، فایل های قرار گرفته درون هارد دیسک و یا فایل های تصویری و صوتی آنلاین همانند سایت های یوتیوب، دراپ باکس، Viemo و حتی خود سایت ها را به صورت کامل درون این برنامه ذخیره نمایید. سپس نوشته خود را ذخیره کرده و بر روی آن یک رمز عبور قوی قرار داده تا کسی به جز شما نتواند به نوشته های مهم و یا خاطرات روزانه تان دسترسی داشته باشد.

کاربران می توانند در محیط کاربری این نرم افزار که بسیار ساده و کاربر پسند بوده اقدام به ساخت صفحاتی با نام PageShare نمایند که به مشابه یک وب سایت آنلاین بوده و در طراحی آن از زبان برنامه نویسی HTML 5 استفاده شده است. همانند یک وب سایت آنلاین و زنده شما می توانید برای متون خود لینک هایی را در نظر بگیرید و انواع و اقسام فایل های مدیا را درون صفحات PageShare خود درج نمایید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه نرم افزار Vole Magic Note Pro را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Vole Magic Note Pro :

– ساخت صفحات زنده و آنلاین با استفاده از قابلیت PageShare

– امکان ساخت صفحات وب بر اساس تکنولوژی HTML 5

– امکان رمزگذاری بر روی خاطرات

– دفترچه خاطرات مجزا با امکان درج فایل های صوتی و تصویری

– امکان ذخیره محتویات وب سایت های آنلاین

– رابط کاربری ساده و آسان

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

دانلود Vole Magic Note Pro 3.77.8063 - ثبت خاطرات روزانه به صورت دیجیتال



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 86 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR