دانلود JetBrains CLion 2022.2 – محیط توسعه برنامه نویسی C و ++C

دانلود JetBrains CLion 2018.2 - محیط توسعه برنامه نویسی C و ++C

 

دانلود JetBrains CLion

| محیط توسعه برنامه نویسی C و ++C |

 

JetBrains CLion 2022.2 یک نرم افزار حرفه ای و کاملا توسعه یافته جهت برنامه نویسی به معروف ترین زبان های برنامه نویسی شرکت مایکروسافت نظیر C و ++C می باشد که از قابلیت های مهم آن می توان پشتیبانی از ویرایشگر و محیط حرفه ای کد های نسخه های 2005 الی 2011 زبان ++C و Boost و امکان نوشتن برنامه ها به زبان های تحت وب همانند XML، HTML، Java و JavaScript می باشد. زمانی که یک برنامه نویس قصد دارد تا با استفاده از برنامه های شخص ثالث و بدون استفاده از پلتفرم پیشفرض مایکروسافت اقدام به برنامه نویسی کند، بهترین برنامه برای کار کردن و استفاده Clion از پکیج JetBrains می باشد که به کاربر این امکان را می دهد تا به کدنویسی خود سرعت بخشیده و از امکانات ویژه ای همچون تکمیل خودکار کدها به وسیله قابلیت Code Completion و یا قابلیت دیباگ خودکار کدهای اشتباه نوشته شده و یا حذف کدهای اضافی جهت کم کردن حجم برنامه ها استفاده کنند.

استفاده از ویژگی همچون پیشنمایش کدها بدون Run کردن پروژه در این برنامه باعث می شود تا نرم افزار به هیچ عنوان زمانی را صرف کامپایل کردن کدهای برنامه تنها برای یک بخش خاص از برنامه شما انجام ندهد و بتوانید به سرعت بخش مورد نظر خود را به شکل نهایی مشاهده نمایید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه نرم افزار JetBrains CLion را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار JetBrains CLion :

– ویرایشگر هوشمند با قابلیت تشخیص خطاها و دیباگ خودکار آنها

– پشتیبانی از زبان های برنامه نویسی تحت وب

– پشتیبانی از زبان برنامه نویسی C و ++C به همراه کتابخانه های سال های 2005 الی 2011 و Boost

– تشخیص خودکار کدها با قابلیت پر کردن آنها به صورت خودکار

– حذف کدهای اضافی و بدون کاربرد

– تجزیه، تحلیل و آنالیز خودکار کد ها به صورت تکی و دسته ای

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

دانلود JetBrains CLion 2018.2 - محیط توسعه برنامه نویسی C و ++C



مهرگان آی‌تی


System requirements:

Windows 7.0 x64 or later
2 GB free RAM
1024×768 minimum screen resolution

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 728 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR