دانلود 3D Earth Pro – Weather Forecast, Radar & Alerts UK 1.0.13 Build 188 – اطلس سه بعدی کره زمین برای اندروید

دانلود 3D Earth Pro - Weather Forecast, Radar & Alerts UK 1.0.13 Build 188 - اطلس سه بعدی کره زمین برای اندروید

 

دانلود 3D Earth Pro – Weather Forecast, Radar & Alerts UK برای اندروید

| اطلس سه بعدی کره زمین برای اندروید |

 

3D Earth Pro – Weather Forecast, Radar & Alerts UK 1.0.13 Build 188 نسخه فول و پرداخت شده اپلیکیشن اطلس جامع کره زمین است که با استفاده از آن، کاربران می‌توانند از موقعیت دقیق کشورها بر روی نقشه مطلع شده و در هر زمان، به اطلاعات جغرافیایی مرتبط با مناطق دلخواه خود دسترسی پیدا کنند. این نرم افزار، در واقع یک گزینه مناسب برای مشاهده وضعیت آب و هوا در نقاط مختلف جهان با جزئیاتی دقیق از آنان است. با استفاده از این برنامه، کاربران می‌توانند به طور لحظه‌ای از تغییرات آب و هوایی مطلع شده و تنها با چند لمس ساده، از وضعیت آب و هوای کشور و یا ناحیه مورد نظر خود بر روی نقشه مطلع شوند.

پاریس، لندن، نیویورک، برلین، رم، مادرید، بارسلونا، پراگ، مسکو، سیدنی، لس آنجلس، توکیو، تهران، مشهد و هر ناحیه دیگری از دنیا که فکرش را بکنید! با استفاده از این اپلیکیشن، می‌توان به جزئیات دقیقی از وضعیت آب و هوایی مناطق مورد نظر دست یافت. علاوه بر این، کاربران می‌توانند نمایی خیره کننده و سه بعدی را از کره زمین به صورت معلق در میان ستارگان مشاهده کرده و با چند لمس ساده، به اطلاعاتی کاربردی از نقاط دلخواه خود در سراسر دنیا دست پیدا کنند. هم اکنون می توانید نرم افزار 3D Earth Pro – Weather Forecast, Radar & Alerts UK برای اندروید را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار 3D Earth Pro – Weather Forecast, Radar & Alerts UK :

– امکان تماشای نمایی جادویی از آسمان به سمت کره زمین

– قابلیت مشاهده پیش‌بینی دقیق وضعیت آب و هوا در 15 روز آینده

– توانایی استفاده از ویجت‌های زیبای آب و هوایی بر روی هوم اسکرین

– دارا بودن لایه‌های مختلف هواشناسی بر روی نقشه از قبیل وضعیت بارش، دما، باد و …

– امکان دست‌یابی به وضعیت آب و هوایی تمامی نقاط دنیا

– طراحی فوق‌العاده زیبای انیمیشن‌ها

– امکان مشاهده وضعیت زمانی کلیه کشورهای جهان

– توانایی جابه‌جایی آسان در بین کشورها

– امکان دست‌یابی به اطلاعات و هشدارهای مختلف آب و هوایی به صورت روزانه

– توانایی به اشتراک‌گذاری اطلاعات در شبکه‌های اجتماعی

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

3D Earth Pro1 80x150 - دانلود 3D Earth Pro - Weather Forecast, Radar & Alerts UK 1.0.13 Build 188 - اطلس سه بعدی کره زمین برای اندروید 3D Earth Pro2 80x150 - دانلود 3D Earth Pro - Weather Forecast, Radar & Alerts UK 1.0.13 Build 188 - اطلس سه بعدی کره زمین برای اندروید 3D Earth Pro3 80x150 - دانلود 3D Earth Pro - Weather Forecast, Radar & Alerts UK 1.0.13 Build 188 - اطلس سه بعدی کره زمین برای اندروید 3D Earth Pro4 80x150 - دانلود 3D Earth Pro - Weather Forecast, Radar & Alerts UK 1.0.13 Build 188 - اطلس سه بعدی کره زمین برای اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 42 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR