دانلود بازی Kingsman – The Secret Service 0.9.28 – کینگزمن: سرویس مخفی برای اندروید + نسخه بی نهایت

دانلود بازی Kingsman - The Secret Service 0.9.28 - کینگزمن: سرویس مخفی برای اندروید + نسخه بی نهایت

 

دانلود بازی Kingsman – The Secret Service برای اندروید

| بازی کینگزمن: سرویس مخفی برای اندروید + نسخه بی نهایت |

 

Kingsman – The Secret Service 0.9.28 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک اکشن از استودیوی بازی سازی YesGnome, LLC است. کینگزمن: سرویس مخفی، بازی اندرویدی جدیدی است که بر اساس یک فیلم هالیوودی با همین نام برای دوست‌داران آن عرضه می‌شود. محوریت داستانی این بازی (و فیلم)، پسرکی با نام گری اگزی آنوین (Gary “Eggsy” Unwin) را معرفی می‌کند که پدر او در جریان یک حادثه جان باخته است. او با از دست دادن پدرش، اشراف‌زادگان را مقصر این رویداد دانسته و همین اتفاقات، وی را به جوانی سرکش تبدیل می‌کند. طولی نمی‌کشد که شخصیت دیگری با نام هری هارت (Harry Hart) به داستان اضافه می‌شود. هری عضو یک سازمان مخفی با نام کینگزمن است که امنیت را به سبک و سیاقی خاص برقرار می‌سازند.

پسرک داستان بازی، در ادامه داستان متوجه می‌شود که مرگ پدرش نیز اتفاقی نبوده و او نیز به عنوان یکی از اعضای کینگزمن بوده و حتی در مقطعی، جان هری هارت را نیز نجات داده است. اکنون، هری تصمیم دارد که اگزی را به سازمان وارد کرده و از او یک مامور واقعی تربیت کند. این ماجراجویی جذاب در قالب یک بازی اندرویدی سرگرم‌کننده، شما را تا مدت‌ها مشغول خود خواهد کرد و ماموریت‌های مختلفی که همراه با هری هارت تجربه می‌کنید، هریک چالش پیچیده و دشواری را پیش رویتان قرار خواهد داد. هم اکنون می توانید بازی Kingsman – The Secret Service را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Kingsman – The Secret Service :

– بهره‌مندی از یک محوریت داستانی خاص و جذاب

– امکان ساخت پایگاه مخصوص کینگزمن و انجام ماموریت‌های مختلف

– توانایی رویارویی با سایر پلیرها در حالت آنلاین

– دارا بودن ده‌ها سلاح و تکنولوژی منحصر به فرد

– توانایی کسب جوایز و دستاوردهای مختلف با کشتن دشمنان

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Kingsman1 150x110 - دانلود بازی Kingsman - The Secret Service 0.9.28 - کینگزمن: سرویس مخفی برای اندروید + نسخه بی نهایت Kingsman2 150x110 - دانلود بازی Kingsman - The Secret Service 0.9.28 - کینگزمن: سرویس مخفی برای اندروید + نسخه بی نهایت Kingsman3 150x110 - دانلود بازی Kingsman - The Secret Service 0.9.28 - کینگزمن: سرویس مخفی برای اندروید + نسخه بی نهایت Kingsman4 150x110 - دانلود بازی Kingsman - The Secret Service 0.9.28 - کینگزمن: سرویس مخفی برای اندروید + نسخه بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 75 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR