دانلود بازی Torque Drift 1.8.2 – اتومبیل رانی دریفت برای اندروید + دیتا + نسخه بی نهایت

دانلود بازی Torque Drift 1.1.48 - اتومبیل رانی دریفت برای اندروید + دیتا + نسخه بی نهایت

 

دانلود بازی Torque Drift برای اندروید

| بازی اتومبیل رانی دریفت برای اندروید + دیتا + نسخه بی نهایت |

| آنلاین |

 

Torque Drift 1.8.2 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک اتومبیل‌رانی از استودیوی بازی سازی League of Monkeys است. اگر فکر می‌کنید که برای حضور در یک رقابت اتومبیل‌رانی مهیج و جذاب آمادگی دارید، شاید بد نباشد که در این گرمای تابستانی، چند ساعتی از وقت خود را صرف بازی Torque Drift کنید! حال و هوای جذاب این بازی، به نحوی است که همه علاقه‌مندان به رقابت‌های اتومبیل‌رانی و دریفت کشیدن، در همان ابتدا عاشق آن خواهند شد. در این بازی، شما به عنوان یک راننده تازه‌کار و مبتدی وارد رقابت می‌شوید، در ادامه می‌توانید با کسب مهارت و درآمد بیشتر، مسیر پیروزی را تا پایان پیش ببرید.

در همان ابتدا، لازم است که اتومبیل رویایی خود را انتخاب کرده و رفته رفته نیز امکانات آن را بهبود بخشید. در طول روند بازی،‌ باید نهایت تلاش خود را به کار گیرید تا در رقابت‌ها به مقام قهرمانی دست پیدا کنید. پس از کسب این موفقیت، می‌توانید برای رقابت‌های خود اسپانسر دست و پا کرده و درآمد خود را به شکل تساعدی افزایش دهید. بنابراین اگر فکر می‌کنید که برای حضور در این چالش مهیج آماده هستید، پیشنهاد می‌کنیم فرصت حضور در این رقابت آنلاین را به هیچ وجه از دست ندهید. هم اکنون می توانید بازی Torque Drift را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Torque Drift :

– کیفیت گرافیکی فوق‌العاده

– فیزیک واقع‌گرایانه هدایت اتومبیل‌ها

– شبیه‌سازی واقع‌گرایانه دریفت چرخ‌های ماشین‌ها

– دارا بودن اسپانسرهای واقعی

– شبیه‌سازی واقع‌گرایانه تصادفات

– امکان تماشای دوباره دریفت‌ها در حالت صحنه آهسته

– امکان رقابت آنلاین با سایر پلیرها

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Torque Drift2 150x84 - دانلود بازی Torque Drift 1.8.2 - اتومبیل رانی دریفت برای اندروید + دیتا + نسخه بی نهایت Torque Drift3 150x84 - دانلود بازی Torque Drift 1.8.2 - اتومبیل رانی دریفت برای اندروید + دیتا + نسخه بی نهایت Torque Drift4 150x84 - دانلود بازی Torque Drift 1.8.2 - اتومبیل رانی دریفت برای اندروید + دیتا + نسخه بی نهایت Torque Drift1 150x84 - دانلود بازی Torque Drift 1.8.2 - اتومبیل رانی دریفت برای اندروید + دیتا + نسخه بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

1) فایل APK بازی را دانلود و نصب کنید.

2) فایل دیتای بازی را دانلود کرده و آن را از حالت فشرده خارج کنید. فولدر مربوطه را به شاخه Android/obb در کارت حافظه گوشی یا تبلت خود کپی کنید.

تذکر : اگر در کارت حافظه شما در فولدر Android  فولدر obb وجود ندارد خودتان یک New Folder بسازید و نام آن را به obb تغییر دهید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 51/921/966 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR