دانلود PDF-Tools 9.4.363.0 x64 – نرم افزار ساخت و ویرایش اسناد PDF

دانلود PDF-Tools 7.0.326.1 x64 - نرم افزار ساخت و ویرایش اسناد PDF

 

دانلود PDF-Tools

| نرم افزار ساخت و ویرایش اسناد PDF |

 

PDF-Tools 9.4.363.0 x64 نام یک پکیج جدید و قدرتمند برای کار با اسناد PDF و اجرای عملیاتی از قبیل ساخت، ویرایش و تبدیل کلیه فرمت‌ها به فایل‌های پی‌دی‌اف (PDF) است. همانطور که می‌دانید، فرمت PDF به دلیل سهولت در مستندسازی و توانایی به اشتراک‌گذاری آسان و گسترده، کاربرد بسیار زیادی در زمینه‌های مختلف دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به کاتالوگ محصولات، کتاب‌‌های الکترونیکی، جزوات آموزشی، مقالات و … اشاره کرد. با توجه به رشد چشم‌گیر استفاده از این فرمت دیجیتالی و کاربرد قابل توجه آن در مستندسازی، نرم افزارهای بسیاری برای کار با این فرمت در بازار یافت می‌شوند که در این مطلب به معرفی یکی از بهترین‌های آنان در خدمت شما عزیزان هستیم.

با استفاده از این برنامه، کاربران می‌توانند با چند کلیک ساده، فایل‌های خود را به فرمت PDF تبدیل کرده و یا اینکه محتویات آن را مطابق با نیاز خود تغییر دهند. فرمت PDF، امکانی را فراهم می‌آورد تا کاربر بتواند مجموعه‌ای از متن، لینک و تصاویر را در قالب یک سند مجتمع نگهداری کند. نرم افزار پی‌دی‌اف تولز (PDF-Tools)، مجموعا 32 ابزار مختلف را برای ساخت، ویرایش، تبدیل و به طور کلی مدیریت اینگونه اسناد در اختیار کاربران قرار می‌دهد تا بتوان بر جنبه‌های مختلف آن مدیریتی جامع داشت. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار PDF-Tools را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار PDF-Tools :

– امکان تبدیل آسان و گروهی چندین سند مختلف به PDF

– قابلیت ساخت اسناد PDF از روی متن و تصویر

– توانایی اسکن و تبدیل مستقیم تصاویر به فرمت PDF

– توانایی تکه‌تکه کردن و یا ادغام چندین سند پی‌دی‌اف

– قابلیت اضافه کردن سرصفحه و پاصفحه به اسناد

– توانایی برش دادن قسمتی از سند

– قابلیت استخراج آسان تصاویر از درون اسناد پی‌دی‌اف

– توانایی رمزگذاری اسناد

– امکان اضافه کردن و یا حذف صفحات از اسناد

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

PDF Tools.cover1  300x180 - دانلود PDF-Tools 9.4.363.0 x64 - نرم افزار ساخت و ویرایش اسناد PDF

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 511 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR