دانلود NetOp Remote Control 11.11 – نرم افزار ریموت دسکتاپ

دانلود NetOp Remote Control 11.11 - نرم افزار ریموت دسکتاپ

 

دانلود NetOp Remote Control

| نرم افزار ریموت دسکتاپ |

 

NetOp Remote Control 11.11 نام نرم افزاری جدید و کاربردی در زمینه برقراری ارتباط ریموت با سیستم‌های کامپیوتری و کنترل فرایندهای در حال اجرا بر روی آنان است. عیب‌یابی سیستم‌های کامپیوتری از راه دور توسط مدیران شبکه، امری پیچیده است که تنها با دارا بودن یک ابزار قدرتمند می‌توان فعالیت‌های مرتبط با آن را به انجام رساند. اگر شما نیز از دسته افرادی هستید که در طول روز، دائما با سیستم‌های کامپیوتری مختلف از نقاط مختلف سر و کار دارید، استفاده از یک ابزار ریموت دسکتاپ تا حد بسیاری می‌تواند نیازهای شما را تحت پوشش قرار دهد.

سازندگان این نرم افزار، نهایت سعی و تلاش خود را به کار بسته‌اند تا این ابزار بتواند کلیه نیازهای مدیران شبکه، کارشناسان فنی و ارائه‌دهندگان خدمات غیرحضوری را تحت پوشش خود قرار دهد. این برنامه، مخصوص مواقعی است که شما نیاز دارید به یک سیستم از راه دور متصل شده و کنترل فرآیندهای آن را به دست بگیرید. علاوه بر این، نرم افزار مذکور از کلیه پلتفرم‌های رایج پشتیبانی کامل داشته و شما را قادر می‌سازد تا در نهایت سادگی به سیستم‌های شبکه داخلی و یا خارجی (اینترنت) متصل شده و کنترل آنان را به صورت از راه دور به دست بگیرید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار NetOp Remote Control را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار NetOp Remote Control :

– امکان به دست گرفتن فول کنترل سیستم‌های مقصد

– قابلیت مدیریت کلیه سرویس‌ها، رجیستری سرورهای ویندوز و …

– سازگاری با پلتفرم‌های Windows, DOS, MAC, Linux, OS/2, Solaris

– امکان تبادل آسان و امن داده بین سیستم مبدأ و مقصد

– قابلیت اتصال آسان و سریع

– رمزگذاری ایمن کلیه ارتباطات

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

NetOp Remote Control.cover1  300x169 - دانلود NetOp Remote Control 11.11 - نرم افزار ریموت دسکتاپ

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 52 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR