دانلود بازی War Tech Fighters Firestorm برای PC

دانلود بازی War Tech Fighters برای PC

 

دانلود بازی War Tech Fighters Firestorm برای کامپیوتر

| بازی تکنولوژی‌های جنگنده |

| نسخه PLAZA |

| نسخه جدید War Tech Fighters Firestorm-PLAZA به همراه تمامی DLCها جایگزین شد… |

 

War Tech Fighters Firestorm بازی جدیدی در سبک سری بازی‌های اکشن می باشد که در سال 2018 توسط Green Man Gaming Publishing ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. بازی کامپیوتری جدید و مهیج تکنولوژی‌های جنگنده، ترکیبی از یک فضای اکشن و تخیلی است که طی آن پلیرها می‌توانند در قالب ربات‌هایی پیشرفته در سراسر کهکشان به ماجراجویی بپردازند. در این بازی، شما می‌توانید جنگجوی دلخواه خود را انتخاب کرده و با ارتقای مهارت و توانایی‌های او، دشمنان خود را یکی پس از دیگری شکست دهید. شورشیان هبوس (Hebos) و اریس (Ares)، گروه تازه‌ای از ربات‌های مجهز به مرگبارترین سلاح‌های تاریخ را تشکیل داده‌ و خود را برای نبردی بزرگ با امپراطوری زاتروس (Zatros) آماده می‌کنند.

حال و هوای داستانی این بازی، در محیط‌هایی فضایی به تصویر کشیده می‌شود و در طول این نبردها، ربات‌های تکنولوژیکی نقش مهمی را ایفا می‌کنند. به طور کلی، 180 قسمت مختلف از هرکدام از ربات‌ها قابل ارتقا و تقویت بوده و پلیر می‌تواند با کسب امتیازهای بیشتر، خود را برای شکست دادن نیروهای دشمن آماده نماید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی War Tech Fighters Firestorm را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

War Tech Fighters1 1 300x169 - دانلود بازی War Tech Fighters Firestorm برای PC War Tech Fighters2 300x169 - دانلود بازی War Tech Fighters Firestorm برای PC

 

War Tech Fighters3 300x169 - دانلود بازی War Tech Fighters Firestorm برای PC War Tech Fighters4 300x169 - دانلود بازی War Tech Fighters Firestorm برای PC

 

تریلر بازی War Tech Fighters:

 

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit Processor and Operating System
OS: Windows 7/8/10 (64bit OS)
Processor: 3Ghz Dual Core Processor
Memory: 6 GB RAM
Graphics: GeForce GTX 650 or DX11 Equivalent Card
Storage: 4 GB Available Space
Sound Card: Any Soundcard

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit Processor and Operating System
OS: Windows 7/8/10 64bit
Processor: 3 Ghz Quad Core Processor
Memory: 6 GB RAM
Graphics: Geforce GTX 970 or DX11 Equivalent Card
Storage: 4 GB Available Space
Sound Card: Any Soundcard

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

– فایل با فرمت ISO رو باید توسط درایو مجازی با نرم افزار Ultra ISO یا نرم افزار Daemoon Tools باز کنید و یا توسط نرم افزار WinRAR استخراج و نصب نمایید.

– هنگام نصب بازی آنتی ویروس خود را غیر فعال نمایید.

– کرک بازی را در محل نصب بازی کپی و جایگزین نمایید.

– در صورت هر گونه مشکل راهنمای دانلود سایت رو مطالعه نمایید.

مشخصات
  • فرمت : ISO
  • حجم : 1.74 گیگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR