دانلود بازی Mega Man X Legacy Collection برای PC

دانلود بازی Mega Man X Legacy Collection برای PC

 

دانلود بازی Mega Man X Legacy Collection برای کامپیوتر

| بازی مگامن ایکس – مجموعه کلاسیک |

| نسخه SKIDROW |

 

Mega Man X Legacy Collection بازی جدیدی در سبک سری بازی‌های اکشن می باشد که در سال 2018 توسط CAPCOM CO., LTD ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. یکی از عناوین محبوب در تاریخ بازی‌های ویدیویی، مگامن ایکس بود که در زمان خود توانست طرفداران بسیار زیادی را به خود جذب کند. این بازی محبوب و کلاسیک که برای اولین بار مخصوص کنسول نینتندو عرضه شد، اکنون پس از دو دهه برای اولین بار نسخه‌‌ای جدید از آن مخصوص کامپیوتر منتشر می‌شود. اگر شما نیز از علاقه‌مندان به این بازی محبوب و خاطره‌انگیز هستید، پیشنهاد ما این است که مجموعه مگامن ایکس را به هیچ وجه از دست ندهید! این مجموعه، شامل 4 نگارش اولیه این بازی از جمله مگامن ایکس 1، 2، 3 و 4 است که در قالب یک کالکشن نوستالوژی و جذاب در اختیار شما قرار می‌گیرد.

ماجرای این بازی، روایت جالب توجهی را از رویدادهای قرن بیست و دوم و در حال و هوای سال 2120 میلادی به تصویر می‌کشد. یک باستان‌شناس انسانی تحت عنوان دکتر کین (Dr. Cain)، موفق به کشف بقایای یک آزمایش رباتیک از سوی فردی با نام دکتر توماس لایت (Dr. Thomas Light) می‌شود. در میان این کشفیات، وی کپسول حاوی یک ربات با احساسات انسانی را کشف می‌کند که در نوع خود کاملا بی‌نظیر است! در این برهه از زمان، دکتر کین تصمیم می‌گیرد که بر روی این ربات مطالعات بیشتری را انجام دهد تا بتواند از روی آن یک نمونه مشابه را بسازد. سرانجام پس از ماه‌ها تلاش، وی موفق می‌شود اولین نمونه از این ربات را تحت عنوان رپلوید (Reploid) به تولید انبوه برساند. اما از آنجا که رپلویدها دارای قدرت اختیار و آزادی مشابه با انسان هستند، این اختراع خطرات بسیاری را برای شهروندان پدید می‌آورد که شما را به تجربه ادامه این ماجرای هیجان‌انگیز در طول بازی دعوت می‌کنیم. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Mega Man X Legacy Collection را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Mega Man X Legacy Collection1 300x169 - دانلود بازی Mega Man X Legacy Collection برای PC Mega Man X Legacy Collection2 300x169 - دانلود بازی Mega Man X Legacy Collection برای PC

 

Mega Man X Legacy Collection3 300x169 - دانلود بازی Mega Man X Legacy Collection برای PC Mega Man X Legacy Collection4 300x169 - دانلود بازی Mega Man X Legacy Collection برای PC

 

تریلر بازی Mega Man X Legacy Collection :

 

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit Processor and Operating System
OS: WINDOWS® 7 (64bit)
Processor: Intel® Core™ i3 550 3.2GHz or AMD Equivalent or Better
Memory: 2 GB RAM
Graphics: NVIDIA® GeForce® GTX 660 or ATI Radeon™ HD 7850
DirectX: Version 10
Storage: 7 GB Available Space
Sound Card: DirectSound (DirectX® 10.0c or Better)

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit Processor and Operating System
OS: WINDOWS®10 (64bit)
Processor: Intel® Core™ i5 3570 3.4GHz or AMD Equivalent or Better
Memory: 4 GB RAM
Graphics: NVIDIA® GeForce® GTX 760
DirectX: Version 11
Storage: 7 GB Available Space
Sound Card: DirectSound (DirectX® 10.0c or Better)

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

– فایل با فرمت ISO رو باید توسط درایو مجازی با نرم افزار Ultra ISO یا نرم افزار Daemoon Tools باز کنید و یا توسط نرم افزار WinRAR استخراج و نصب نمایید.

– هنگام نصب بازی آنتی ویروس خود را غیر فعال نمایید.

– کرک بازی را در محل نصب بازی کپی و جایگزین نمایید.

– در صورت هر گونه مشکل راهنمای دانلود سایت رو مطالعه نمایید.

مشخصات
  • فرمت : ISO
  • حجم : 6.17 گیگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR