دانلود نقشه‌ همراه مشهد 9.2.3 – مسیریابی آفلاین در مشهد مقدس برای اندروید

دانلود نقشه‌ همراه مشهد 9.2.0 - مسیریابی آفلاین در مشهد مقدس برای اندروید

 

دانلود نقشه‌ همراه مشهد برای اندروید

| مسیریابی آفلاین در مشهد مقدس برای اندروید |

 

نقشه‌ همراه مشهد 9.2.3 نرم افزاری جدید و رایگان به سفارش شهرداری مشهد برای شهروندانی است که می‌خواهند از رانندگی و گشت و گذار در مشهد مقدس لذت ببرند! این روزها اپلیکیشن‌های متعددی برای مسیریابی در گوشی و تبلت‌های هوشمند وجود دارد که هریک از آنان دارای نقاط قوت و ضعف مخصوص به خود هستند. نکته مشترک در مورد تمامی این برنامه‌ها، عملکرد مبتنی بر شبکه اینترنت در آن‌هاست. در واقع شما مجبور هستید که برای استفاده از این برنامه‌ها، حتما از بسته‌های اینترنتی استفاده کرده و دائما به شبکه متصل باشید. اما نرم افزار جدیدی که در این مطلب از سایت یاس دانلود خدمت شما کاربران عزیز معرفی می‌کنیم، برای همیشه به این روند خاتمه داده و امکان مسیریابی کاملا آفلاین در مشهد مقدس را در اختیار شهروندان قرار می‌دهد.

فرقی نمی‌کند که شما از زائران مشهد مقدس بوده و یا از ساکنین این شهر باشید؛ در هر صورت با استفاده از این برنامه شما می‌توانید به طور دقیق از موقعیت مکان‌های مختلف بر روی نقشه مطلع شده و در صورت تمایل، از راهنمای قدم به قدم این نرم افزار نیز بهره ببرید. نقشه‌ی همراه مشهد بدون نیاز به اینترنت، به ماهواره‌های مخصوص مسیریابی متصل شده و با بهره‌مندی از صدای هوشمند صوتی، شما را تا رسیدن به مقصد مورد نظرتان راهنمایی می‌کند. هم اکنون می توانید نرم افزار نقشه‌ همراه مشهد برای اندروید را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار نقشه‌ی همراه مشهد :

– دارا بودن امکاناتی گسترده در حد و اندازه نمونه‌های خارجی (مانند ویز – Waze)

– قابلیت مشاهده نقشه در نمای پرسپکتیو

– جستجوی آفلاین در بین معابر و مکان‌های مختلف

– دارا بودن راهنمای کاملا فارسی و سخنگو

– مسیریابی آفلاین حمل و نقل همگانی (اتوبوس، مترو و بی‌آرتی)

– نمایش وضعیت ترافیکی مسیرها بر روی نقشه

– امکان اضافه کردن نقاط شخصی و آدرس‌ها بر روی نقشه

– عملکرد کاملا آفلاین (بدون نیاز به اینترنت)

 

 

تغییرات در نسخه 9.2.0:
اضافه شدن نمایش ظرفیت پارکینگ های حاشیه‌ای در منوی راست
به‌روزرسانی مسیریابی اتوبوس و اطلاعات این‌ دوربرهای حمل و نقل همگانی
به‌روزرسانی نقشه معابر
به‌روزرسانی خط 2 مترو

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Mashhad Traffic1 84x150 - دانلود نقشه‌ همراه مشهد 9.2.3 - مسیریابی آفلاین در مشهد مقدس برای اندروید Mashhad Traffic2 84x150 - دانلود نقشه‌ همراه مشهد 9.2.3 - مسیریابی آفلاین در مشهد مقدس برای اندروید Mashhad Traffic3 84x150 - دانلود نقشه‌ همراه مشهد 9.2.3 - مسیریابی آفلاین در مشهد مقدس برای اندروید Mashhad Traffic4 84x150 - دانلود نقشه‌ همراه مشهد 9.2.3 - مسیریابی آفلاین در مشهد مقدس برای اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 40 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR