دانلود Ambiera CopperCube Studio Edition 6.0 – نرم افزار طراحی 3 بعدی انواع برنامه، بازی و وب سایت

دانلود Ambiera CopperCube Studio Edition 6.0 - نرم افزار طراحی 3 بعدی انواع برنامه، بازی و وب سایت

 

دانلود Ambiera CopperCube Studio Edition

| نرم افزار طراحی 3 بعدی انواع برنامه، بازی و وب سایت |

 

Ambiera CopperCube Studio Edition 6.0 نام نرم افزاری جدید و قدرتمند در زمینه طراحی 3 بعدی انواع برنامه، بازی و یا حتی صفحات وب بدون نیاز به کدنویسی است! با استفاده از این نرم افزار، کاربران می‌توانند طرح‌های سه بعدی دلخواه خود را وارد برنامه کرده و پس از ایجاد سناریو و یا تغییرات دلخواه خود بر روی آنان، خروجی اپلیکیشن خود را تحویل گیرند. با استفاده از این نرم افزار، علاقه‌مندان به صنعت بازی‌سازی می‌توانند اولین تجربه خود را در این زمینه به واقعیت تبدیل کنند. ویژگی مهم نرم افزار مذکور، این است که برای ساخت برنامه و بازی‌های مورد نظر خود، هیچ نیازی هم به کدنویسی ندارید!

با استفاده از این برنامه، کاربران می‌توانند اپلیکیشن‌ها و بازی‌های خود را متناسب با پلتفرم‌های مختلف ایجاد نمایند. نکته دیگری که در مورد این برنامه حائز اهمیت می‌باشد، حجم بسیار پایین پروژه‌های آن در قبال کیفیت بالای آنان است. به گفته سازندگان این نرم افزار، ابزار فعلی در واقع ساده‌ترین راهکار موجود برای طراحی برنامه، بازی و یا صفحات وب است که برای کار با آن، هیچ نیازی به یادگیری دانش پیشرفته برنامه‌نویسی و سر و کله زدن با دردسرهای آن نیست! هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Ambiera CopperCube Studio Edition را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Ambiera CopperCube Studio Edition :

– امکان توسعه آسان و سریع اپلیکیشن و یا بازی‌های کامپیوتر و یا تحت وب

– توانایی ساخت برنامه، بازی و صفحات وب بدون نیاز به کدنویسی

– سازگاری کامل با انواع پلتفرم‌ها

– امکان ساخت انواع بازی و برنامه با مدل‌های آماده سه بعدی

– توانایی ساخت سناریوی انواع بازی‌های اول شخص، ماجرایی و …

– شبیه‌سازی واقع گرایانه انواع قوانین فیزیکی

– امکان شبیه‌سازی کاملا دقیق مایعات

– امکان بهره‌گیری آسان و هوشمندان از جلوه‌های نوری در فضاهای طراحی

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Ambiera CopperCube.cover1  300x157 - دانلود Ambiera CopperCube Studio Edition 6.0 - نرم افزار طراحی 3 بعدی انواع برنامه، بازی و وب سایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 45 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR