دانلود بازی Tank Party! 0.5.0 – مهمانی تانک ها برای اندروید

دانلود بازی Tank Party! 0.5.0 - مهمانی تانک ها برای اندروید

 

دانلود بازی !Tank Party برای اندروید

| بازی مهمانی تانک ها برای اندروید |

 

Tank Party! 0.5.0 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک اکشن از استودیوی بازی سازی GameResort است. به مهمانی تانک‌ها خوش آمدید! البته این مهمانی با تمام مهمانی‌های عمرتان متفاوت خواهد بود؛ چرا که قرار است پس از گذشت اندکی از زمان، همه چیز به هرج و مرج کشانده شود! در جریان این بازی اندرویدی، شما می‌توانید با تانک خود، به میادین نبرد آنلاین پای گذاشته و با حریفانی واقعی از سراسر دنیا وارد نبرد شوید. نبرد تانک‌ها، همواره از جذاب‌ترین تجربه‌هایی بوده که دوست‌داران بازی‌های اکشن نسبت به آن علاقه نشان داده‌اند. مهمانی تانک‌ها، مخصوص آن دسته از افرادی است که می‌خواهند با حریفانی واقعی از سراسر جهان، وارد یک درگیری واقع‌گرایانه شوند!

با حضور در میادین نبرد این بازی، شما می‌توانید همانند دیگر پلیرهای آن به نبرد و تیراندازی به سمت حریفان مشغول شده و با کسب امتیازات بالاتر، تانک خود را ارتقا دهید. علاوه بر این، می‌توانید با کاوش در محیط اطراف بازی، انرژی و منابع بیشتری را جمع‌آوری کرده و به سطوح بالاتری از قدرت دست پیدا کنید. هم اکنون می توانید بازی !Tank Party را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی !Tank Party :

– امکان نبرد آنلاین با سایر پلیرها در سراسر دنیا

– توانایی انتخاب و ارتقای تانک‌ها

– قابلیت کاوش در محیط اطراف برای ارتقای انرژی

– امکان تشکیل گروه‌های نبرد با سایرین

– امکان جمع‌آوری ده‌ها تانک مختلف و دیوانه‌وار

– دارا بودن ده‌ها سلاح مختلف از قبیل شات‌گان، موشک‌ و …

– کیفیت گرافیکی بسیار عالی

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Tank Party1 150x84 - دانلود بازی Tank Party! 0.5.0 - مهمانی تانک ها برای اندروید Tank Party2 150x84 - دانلود بازی Tank Party! 0.5.0 - مهمانی تانک ها برای اندروید Tank Party3 150x84 - دانلود بازی Tank Party! 0.5.0 - مهمانی تانک ها برای اندروید Tank Party4 150x84 - دانلود بازی Tank Party! 0.5.0 - مهمانی تانک ها برای اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 70 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR