دانلود Alien Skin Blow Up 3.1.3.255 x64 – پلاگین بزرگنمایی تصاویر بدون افت کیفیت برای فتوشاپ

دانلود Alien Skin Blow Up 3.1.0.181 Revision 40109 - پلاگین بزرگنمایی تصاویر بدون افت کیفیت برای فتوشاپ

 

دانلود Alien Skin Blow Up

| پلاگین بزرگنمایی تصاویر بدون افت کیفیت برای فتوشاپ |

 

Alien Skin Blow Up 3.1.3.255 x64 نام یک پلاگین شناخته شده و محبوب برای نرم افزار فتوشاپ (Photoshop) است که امکان بزرگنمایی تصاویر را بدون افت کیفیت در محیط این برنامه به کاربر ارائه می‌کند. همانطور که می‌دانید، کار با تصاویر در محیط نرم افزار فتوشاپ بر مبنای فرمت‌های پیکسلی است و زمانی که یک فایل گرافیکی تغییر سایز داده و اندازه آن بزرگ می‌شود، پیکسل‌ها کیفیت خود را در مقیاس‌های بالا از دست می‌دهند. از آنجا که پیکسل‌ها از اجزای اصلی تشکیل دهنده تصاویر هستند، افت کیفیت آنان به معنای از دست رفتن کیفیت واقعی تصاویر است.

پلاگین جدیدی که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما کاربران حرفه‌ای نرم افزار فتوشاپ آماده کرده‌ایم، قادر است تصاویر شما را بدون افت کیفیت به اندازه‌های بزرگ تبدیل کند. در واقع این نرم افزار مناسب برای زمان‌هایی است که کاربر بخواهد تصاویر خود را تا مقیاس‌های بسیار بالا تغییر سایز دهد. در واقع بزرگنمایی تصاویر با استفاده از این پلاگین، تفاوت چشم‌گیری را با راهکار سنتی دارد و همین امر سبب می‌شود که گرافیست‌های کامپیوتری، توجه ویژه‌ای را به آن نشان دهند. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Alien Skin Blow Up را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Alien Skin Blow Up :

– بهره‌مندی از تکنیک پیشرفته و نوآورانه برای بزرگنمایی تصاویر

– امکان تهیه پرینت در اندازه‌های بزرگ و برش حاشیه‌ها به صورت خودکار

– توانایی بزرگ‌نمایی تصاویر در اندازه‌های بسیار بزرگ

– مناسب برای مراکز چاپ

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Alien Skin Blow Up.cover1  300x190 - دانلود Alien Skin Blow Up 3.1.3.255 x64 - پلاگین بزرگنمایی تصاویر بدون افت کیفیت برای فتوشاپ

 



مهرگان آی‌تی


System Requirements:

– Microsoft Windows: Windows 7 64-bit or newer
– An Intel Core 2 processor or compatible
– A monitor with 1280×768 resolution or greater

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 38 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR