دانلود Network Notepad 6.0.19 / Pro 1.3.62 / Enterprise 1.1.0 – طراحی نمودارهای شبکه

دانلود Network Notepad 5.0.11 - طراحی نمودارهای شبکه

 

دانلود Network Notepad

| نرم افزار طراحی نمودارهای شبکه |

 

Network Notepad 6.0.19 / Pro 1.3.62 / Enterprise 1.1.0 نام نرم افزاری جدید و کاربردی در زمینه طراحی نمودارهای مربوط به شبکه‌های رایانه‌ای به همراه عبارات متنی است. با استفاده از این نرم افزار، کاربران می‌توانند انواع تجهیزات شبکه نظیر روتر، سوئیچ، سیستم‌های رایانه‌ای و … را به عنوان اشیای موجود در نمودار مورد استفاده قرار داده و هریک از آن‌ها را با استفاده از خطوط ارتباطی به همدیگر مرتبط نمایند. همانطور که می‌دانید، عبارت «شبکه» در دنیای دیجیتال به معنای ارتباط سیستم‌های رایانه‌ای به همدیگر است. نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما بازدیدکنندگان عزیز آماده کرده‌ایم، امکانی را برایتان فراهم می‌کند تا بتوانید ضمن استقرار تجهیزات مختلف شبکه، ارتباط آنان با همدیگر را برقرار سازید.

در واقع این نرم افزار ر می‌توان به عنوان یک ابزار شبیه‌ساز بصری برای ارتباط میان تجهیزات شبکه به شمار آورد که با دارا بودن تجهیزات شناخته شده و پرکاربرد در شبکه‌های رایانه‌ای، امکان مصورسازی نقشه‌ها را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. کامپوننت‌های موجود در این نرم افزار، دارای یک دسته‌بندی جامع و دقیق هستند که با یک جستجوی ساده، کاربر می‌تواند به انواع تجهیزات مورد نیاز خود برای طراحی نمودار دلخواهش بهره‌مند گردد. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Network Notepad را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Network Notepad :

– امکان مدیریت آسان تجهیزات و طراحی آسان نمودارهای شبکه

– دارا بودن دسته‌بندی دقیق برای کلیه اجزا

– رابط کاربری بسیار ساده

– امکان چاپ نتایج

– قابلیت نام‌گذاری دقیق کامپوننت‌های شبکه

– پشتیبانی از فلوچارت‌ها

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Network Notepad.cover1  300x247 - دانلود Network Notepad 6.0.19 / Pro 1.3.62 / Enterprise 1.1.0 - طراحی نمودارهای شبکه

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 1.5 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR