دانلود بازی PRO DRIFT RELOADED 2020 برای PC

دانلود بازی PRO DRIFT RELOADED برای PC

 

دانلود بازی PRO DRIFT RELOADED 2020 برای کامپیوتر

| بازی اتومبیل‌رانی دریفت 2020 |

| نسخه TiNYiSO |

 

نسخه جدید PRO DRIFT RELOADED 2020-TiNYiSO به همراه تمامی DLCها جایگزین شد…

PRO DRIFT RELOADED 2020 بازی جدیدی در سبک سری بازی‌های مسابقه‌ای می باشد که در سال 2020 توسط PhysX Studio ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. خودتان را برای تجربه یکی از بهترین بازی‌های موجود در سبک اتومبیل‌رانی و نمایش دریفت‌های جذاب و مهیج آماده کنید! در دنیای این بازی کامپیوتری، تعداد 10 مسیر مختلف برای نمایش مهارت رانندگی اتومبیل‌ها برای شما در نظر گرفته شده که هریک از آنان دارای ویژگی‌های منحصر به فرد خود هستند. این بازی به طور کامل از کنترلرهای استاندارد برای بازی کردن پشتیبانی می‌کند و شما دوست‌داران بازی‌های سبک اتومبیل‌رانی می‌توانید از تجربه آن لذت ببرید.

یکی از ویژگی‌های جذاب و قابل توجه این بازی، توانایی شخصی‌سازی کلیه آیتم‌ها و مشخصات فنی و ظاهری اتومبیل‌ها می‌باشد. به کمک این قابلیت، کاربر می‌تواند جعبه دنده، باتری و سیستم برق‌رسانی اتومبیل مورد علاقه خود را به طور کامل تغییر دهد و بدین ترتیب آن را مطابق با سلیقه خود شخصی‌سازی کند. اتومبیل‌رانی دریفت یکی از بازی‌های محبوب برای علاقه‌مندان به سبک‌های اتومبیل‌رانی و مسابقه‌ای است که در آن می‌توان با تاستفاده از انواع اتومبیل‌های شیک و مدرن به اجرای مانورهای زیبا و دیدنی پرداخت. از سایر امکانات این بازی نیز می‌توان به کیفیت گرافیکی بسیار عالی،‌ گیم‌پلی مبتنی بر فیزیک و … اشاره کرد. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی PRO DRIFT RELOADED را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

PRO DRIFT RELOADED1 300x161 - دانلود بازی PRO DRIFT RELOADED 2020 برای PC PRO DRIFT RELOADED3 300x161 - دانلود بازی PRO DRIFT RELOADED 2020 برای PC

 

PRO DRIFT RELOADED2 1 300x161 - دانلود بازی PRO DRIFT RELOADED 2020 برای PC PRO DRIFT RELOADED4 300x161 - دانلود بازی PRO DRIFT RELOADED 2020 برای PC

 

تریلر بازی PRO DRIFT RELOADED :

 

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: 7,8,8.1,10
Processor: Intel Core i3-4130
Memory: 2 GB RAM
Graphics: NVIDIA GTX 660 2GB / AMD HD7870 2GB
DirectX: Version 9.0
Storage: 600 MB Available Space
Sound Card: ANY

سیستم پیشنهادی :

OS: 10/8.1
Processor: Intel Core i5 3470
Memory: 8 MB RAM
Graphics: NVIDIA GTX 970 (or Above)
DirectX: Version 11
Storage: 1 GB Available Space
Sound Card: ANY

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

– فایل با فرمت ISO رو باید توسط درایو مجازی با نرم افزار Ultra ISO یا نرم افزار Daemoon Tools باز کنید و یا توسط نرم افزار WinRAR استخراج و نصب نمایید.

– هنگام نصب بازی آنتی ویروس خود را غیر فعال نمایید.

– کرک بازی را در محل نصب بازی کپی و جایگزین نمایید.

– در صورت هر گونه مشکل راهنمای دانلود سایت رو مطالعه نمایید.

مشخصات
  • فرمت : ISO
  • حجم : 2.62 گیگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR