دانلود Embarcadero RAD Studio 10.2.3 – ساخت برنامه های کاربردی

دانلود Embarcadero RAD Studio 10.2.3 - ساخت برنامه های کاربردی

دانلود Embarcadero RAD Studio

| ساخت برنامه های کاربردی |

 

Embarcadero RAD Studio 10.2.3 یک برنامه جامع و سریع برای نوشتن، کامپایل کردن و سر هم کردن یک نرم افزار با قابلیت اجرا در چندین پلتفرم مختلف می باشد که کاربران به وسیله آن قادر خواهند بود تا برنامه های مورد نظر خود را برای سیستم عامل های ویندوز، مک، آندروید و وب سایت ها ساخته و منتشر کنند.این IDE قدرتمند که بر اساس زبان برنامه نویسی Delphi توسعه داده شده است در سه مرحله طراحی، ساخت و اجرا می تواند برنامه های مورد نظر شما را بر روی پلتفرم های دلخواه شما ساخته و به انتشار برساند. ابزارهای قرار گرفته شده در این بسته عظیم عبارتند از: Delphi ،C++ Builder ،Embarcadero Prism و  RadPHP که بدین وسیله برنامه نویسان مبتدی و حرفه ای می توانند به واسطه این ابزار برنامه های خود را حتی با معماری 64 بیتی نیز منتشر نمایند.

این IDE که توسط شرکت Embarcadero ساخته شده است به برنامه نویسان کمک می کند تا به صورت هوشمند کدهایی که می خواهد درون برنامه های خود قرار دهند را با سرعت بیشتری منتشر کنند. از آنجایی که برنامه های نوشته شده با این IDE برای پلتفرم های مختلفی منتشر می شوند و خطایابی هر زبان برنامه نویسی با زبان دیگر متفاوت است، در بخش دیباگ و خطایابی این برنامه این قابلیت وجود دارد تا بتوانید به سادگی و با چند کلیک خطاهای موجود در کدنویسی را برای هر پلتفرم به صورت کلی اصلاح کنید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه نرم افزار Embarcadero RAD Studio را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Embarcadero RAD Studio :

– امکان ساخت برنامه ها با معماری 32 بیتی و 64 بیتی

– محیط کاربری مناسب جهت توسعه برنامه ها برای سیستم عامل های مختلف

– امکان طراحی برنامه برای سیستم عامل های ویندوز، مک، موبایل و وب سایت ها

– قابلیت آنالیز و بررسی کدهای نوشته شده و خطایابی آنها

– امکان استفاده از زبان برنامه نویسی Delphi جهت توسعه برنامه ها

– پشتیبانی از استاندارد HTML 5 جهت توسعه برنامه های مبتنی بر وب

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

دانلود Embarcadero RAD Studio 10.2.3 - ساخت برنامه های کاربردی



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 6.3 گیگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR