دانلود PVS-Studio 7.13.48133 – خطایابی در کدنویسی C و ++C و C#

PVS Studio c - دانلود PVS-Studio 7.13.48133 - خطایابی در کدنویسی C و ++C و C#

 

دانلود PVS-Studio

| خطایابی در کدنویسی C و ++C |

 

PVS-Studio 7.13.48133 یک نرم افزار ویژه جهت آنالیز، بررسی و تشخیص خطاهای کدنویسی در برنامه های نوشته شده به وسیله زبان برنامه نویسی C/C++/C++11 می باشد. توسط این برنامه می توان به پیدا کردن سه نوع از خطاها در برنامه های مختلف اشاره کرد که این سه نوع خطا شامل خطاهای 64 بیتی با استفاده از بخش Viva64، خطاهای موازی در برنامه نویسی بوسیله VivaMP و خطاهای عادی می باشند. این آنالیزور هوشمند قادر است تا بر روی برنامه های نوشته شده به وسیله نرم افزار مایکروسافت ویژوال استودیو نسخه های 2005 الی 2013 اقدام به تحقیق کرده و کدهای اشتباه نوشته شده توسط برنامه نویسان را مشخص و آنها را به کدهای صحیح تغییر دهد. نیازی نیست که برای درست کردن کدها به دنبال آنها باشید، این برنامه به صورت خودکار خط هایی که کدها در آن خطا دارند را به شما نشان داده و کافیست تنها دکمه تصحیح را در برنامه کلیک کنید.

این برنامه به صورت کاملا رایگان ارائه شده و نیازی به ریجستر و یا کرک کردن ندارد، این نرم افزار به سادگی نصب شده و هیچ پیش نیازی برای نصب آن وجود ندارد، همچنین می توان از این نرم افزار به عنوان یک پلاگین بر روی برنامه های مایکروسافت ویژوال استودیو و یا Embarcadero RAD Studio استفاده کرد. هم اکنون می توانید آخرین نسخه نرم افزار PVS-Studio را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار PVS-Studio :

– قابل ادغام و رفع خطاهای نسخه های 2005 الی 2013 برنامه مایکروسافت ویژوال استودیو

– امکان نصب به صورت پلاگین بر روی نرم افزار Embarcadero RAD Studio

– آنالیز و تصحیح خودکار خطاهای برنامه نویسی زبان های C و ++C

– امکان ذخیره و لود مجدد نتایج آنالیز

– امکان اجرای برنامه از خط فرمان

– پشتیبانی از تمامی هسته های پردازنده های رایانه

– دارای قابلیت فیلترگذاری خطاها

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

دانلود PVS-Studio 7.13.48133 - خطایابی در کدنویسی C و ++C



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 94 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR