دانلود Sisulizer Enterprise Edition 4.0 Build 372 – چند زبانه کردن برنامه ها

دانلود Sisulizer Enterprise Edition 4.0 Build 372 - چند زبانه کردن برنامه ها

دانلود Sisulizer Enterprise Edition

| چند زبانه کردن برنامه ها |

 

Sisulizer Enterprise Edition 4.0 Build 372 با استفاده از جدیدترین نسخه از برنامه Sisulizer می توانید برنامه های خود را به صورت همزمان با چندن نسخه مختلف از زبان های محلی کشور های مختلف منتشر کرده و درآمد خود را به حد چشمگیری افزایش دهید. زمانی که بتوانید برنامه های خود را به زبان های جهانی ترجمه و آنها را در قالب یک برنامه جامع به بازار تزریق نمایید، شهرت و پول بیشتری را نصیب کسب و کار خود خواهید کرد. به وسیله این برنامه می توانید دسترسی مترجمان را به سورس کد های پروژه خود قطع کرده و خودتان بتوانید تنها در سه مرحله برنامه مورد نظر را ترجمه و منتشر کنید. با استفاده از این برنامه تنها کافیست تا متونی که می خواهید ترجمه کنید را به مترجمان خود داده و نگران استفاده از برنامه های هزینه بر و حرفه ای نباشید.

به وسیله ای برنامه شما با محیط کاربری رو به رو می شوید که شعار آن این جمله است : “هر آنچه که می بینید، همان چیزی است که تحویل می گیرید.” بدین معنی که شما کافیست تا خطوط مورد نیاز خود را با یک کلیک ویرایش کرده و پس از وارد نمودن ترجمه آن، فایل مورد نظر خود را منتشر کرده و سپس آن را در بازار کشوری که ترجمه برنامه خود را برای آن کشور آماده نموده اید ارائه کنید. این برنامه از اپلیکیشن های اندروید در کنار برنامه های نوشته شده به زبان دلفی و دات نت پشتیبانی می کند. هم اکنون می توانید آخرین نسخه نرم افزار Sisulizer Enterprise Edition را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Sisulizer Enterprise Edition :

– پشتیبانی از برنامه های نوشته شده به زبان ASP ،JSP و PHP

– پشتیبانی از برنامه های اندروید و نوشته شده به زبان دلفی و دات نت

– امکان ترجمه متون موجود در دیتابیس سرور

– امکان استفاده از ترجمه ماشینی

– امکان ترجمه فایل راهنما یا help برنامه

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

دانلود Sisulizer Enterprise Edition 4.0 Build 372 - چند زبانه کردن برنامه ها



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 73 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR