دانلود بازی پرسون پرسون 2.01 – چالش مهیج کلمات فارسی برای اندروید

دانلود بازی پرسون پرسون 2.01 - چالش مهیج کلمات فارسی برای اندروید

 

دانلود بازی پرسون پرسون برای اندروید

| چالش مهیج کلمات فارسی برای اندروید |

 

پرسون پرسون 2.01 نام یک بازی ایرانی جدید در سبک سری بازی‌های فکری و حدس کلمه از استودیوی بازی سازی بلوط گیمز است. این روزها برای هر سلیقه‌ای می‌توان یک بازی مناسب را در مارکت‌های داخل و خارج از کشور پیدا کرد. فوتبالی‌ها، می‌توانند با یک جستجوی ساده ده‌ها بازی مختلف را نصب کرده و از تجربه آن لذت ببرند. علاقه‌مندان به دنیای ماشین‌سواری نیز دست‌کمی از دیگر سبک‌ها ندارند؛ چرا که ده‌ها بازی مختلف برای این سلیقه نیز وجود دارد. این موضوع در سبک‌های دیگری از بازی‌ها نظیر استراتژیک، اکشن و … نیز صدق می‌کند. در این میان، توسعه‌دهندگان داخلی نیز نهایت تلاش خود را به کار بسته‌اند تا با طراحی بازی‌های فکری و ایرانی، توجه دوست‌داران به بازی‌های فکری و مفید را به خود جلب کنند.

بازی اندرویدی پرسون پرسون نیز یکی دیگر از همین بازی‌هاست که با دارا بودن یک سبک منحصر به فرد و جذاب، شما عزیزان را به چالشی جذاب و سرگرم‌کننده دعوت می‌کند. واحد شمارش چلوکباب در دنیا چیست؟ آقای گل فوتبال دنیا را می‌شناسید؟ پرنده مقلد صدا چیست؟ پایتخت آذربایجان و ده‌ها نوع دیگر از سوالاتی که شاید برای پیدا کردن پاسخ هریک، مدت زمان بسیاری را صرف کنید! در این بازی جذاب، شما صدها مرحله مهیج و جذاب را در پیش روی خود خواهید داشت که تا مدت‌ها شما را سرگرم خواهند کرد. هم اکنون می توانید بازی پرسون پرسون را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی پرسون پرسون :

– ظاهر زیبا و جذاب کاملا ایرانی

– دارا بودن بیش از 400 چالش مهیج و جذاب

– امکان شرکت در چالش‌های زمانی

– رتبه‌بندی روزانه و هفتگی با سایر پلیرها

– قابلیت رقابت با دوستان

 

تصاویری از محیط بازی :

 

PorsoonPorsoon1 85x150 - دانلود بازی پرسون پرسون 2.01 - چالش مهیج کلمات فارسی برای اندروید PorsoonPorsoon2 85x150 - دانلود بازی پرسون پرسون 2.01 - چالش مهیج کلمات فارسی برای اندروید PorsoonPorsoon3 85x150 - دانلود بازی پرسون پرسون 2.01 - چالش مهیج کلمات فارسی برای اندروید PorsoonPorsoon4 85x150 - دانلود بازی پرسون پرسون 2.01 - چالش مهیج کلمات فارسی برای اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 20.58 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR