دانلود بازی تک تیرانداز: عملیات انتقام 1.7.5 – کشتار تروریست های داعشی برای اندروید

دانلود بازی تک تیرانداز: عملیات انتقام 1.7.5 - کشتار تروریست های داعشی برای اندروید

 

دانلود بازی تک تیرانداز: عملیات انتقام برای اندروید

| بازی کشتار تروریست های داعشی برای اندروید |

 

تک تیرانداز: عملیات انتقام 1.7.5 نام یک بازی اندرویدی و جدید در سبک سری بازی‌های اکشن و اول‌شخص از استودیوی بازی سازی زمستان رسانه است. گروهک تروریستی داعش که از آن‌ها به عنوان افراطیون اسلام سنی با رویکرد ستیزه‌جوی جهادگرا یاد می‌شود، برای اولین بار در سال 2014 ادعای خلافت جهانی کرد. این گروه، به رهبری ابوبکر ابغدادی و با اتحاد گروهی از خوارج دیگر گروه تروریستی یعنی القاعده تأسیس و با دولت‌های عراق، سوریه و دیگر شورشی‌های مخالف سوریه وارد جنگ شد. با آغاز جنگ داخلی سوریه نیروهای حکومت اسلامی وارد سوریه نیز شدند و در 8 آوریل 2013 نام «حکومت اسلامی عراق و شام» را بر خود نهادند و از آن پس با نام مخفف داعش معروف شدند. در طول تمام این سال‌ها، کشورهای متحد از جمله شجاع‌مردان ایران زمین، کمک‌های بسیاری را برای جنگ تن به تن با تکفیری‌های داعشی به مناطق سوری اعزام کردند که نام بسیاری از شهدای این جنگ‌ها، به عنوان شهید مدافع حرم در تاریخ ثبت شد.

بازی اندرویدی جدیدی که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما بازدیدکنندگان عزیز آماده کرده‌ایم، یکی از بهترین بازی‌های ساخته شده توسط توسعه‌دهندگان داخلی است که وقایع چند سال اخیری را که داعشی‌ها در آن نقش داشته را به تصویر می‌کشد. این بازی گرافیکی، بدون شک از بهترین شبیه‌سازی‌های اول شخص به حساب می‌آید و چشم‌اندازهایی از نبرد دلاوران ایران زمین بر علیه تکفیری‌های داعش را به تصویر می‌کشد. در این بازی شما می‌ـوانید با استفاده از سلاح‌های مختلف، به کابوس تکفیری‌های داعشی تبدیل شده و از مردمان بی‌گناه دفاع کنید. هم اکنون می توانید بازی تک تیرانداز: عملیات انتقام را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی تک تیرانداز: عملیات انتقام :

– تیراندازی مهیج و جذاب در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل

– امکان حضور در مناطق مختلف جنگی و رویارویی با تکفیری‌های داعش

– دارا بودن 50 مرحله مختلف در نقاط مختلف خاورمیانه

– دارا بودن 6 اسلحه مختلف در نبردهای تن به تن

– امکان سوار شدن بر هلیکوپتر و بارش تیر بر سر تروریست‌های داعشی

 

تصاویری از محیط بازی :

 

sniperRevOp1 150x84 - دانلود بازی تک تیرانداز: عملیات انتقام 1.7.5 - کشتار تروریست های داعشی برای اندروید sniperRevOp2 150x84 - دانلود بازی تک تیرانداز: عملیات انتقام 1.7.5 - کشتار تروریست های داعشی برای اندروید sniperRevOp3 150x84 - دانلود بازی تک تیرانداز: عملیات انتقام 1.7.5 - کشتار تروریست های داعشی برای اندروید sniperRevOp4 150x84 - دانلود بازی تک تیرانداز: عملیات انتقام 1.7.5 - کشتار تروریست های داعشی برای اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

چنانچه مدل گوشی شما در لیست زیر وجود دارد، از نصب بازی خودداری کنید.

ASUS Zenpad7
ASUS Memo8
Samsung A3 2016
Samsung Tab A2016
Samsung Tab S2
Samsung Ace6
Samsung j1
Samsung j2
Samsung j3
Samsung Note2
HTC Desire 820
HTC Desire 616
HTC Butterfly
Lenovo Tab2 A7
Huawei Honor
Huawei Y360
Huawei Y3
Huawei Y5
Huawei A_Y 600
Huawei G610 S
Huawei A_Y511
Huawei A_P7
Huawei P8Lite
LG G4 Stylus

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 168 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR