دانلود بازی Commando Adventure Assassin 1.18 – ماجراجویی تکاوران قاتل برای اندروید + نسخه بی نهایت

دانلود بازی Commando Adventure Assassin 1.18 - ماجراجویی تکاوران قاتل برای اندروید + نسخه بی نهایت

 

دانلود بازی Commando Adventure Assassin برای اندروید

| بازی ماجراجویی تکاوران جنگی برای اندروید + نسخه بی نهایت |

 

Commando Adventure Assassin 1.18 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک سری بازی‌های اکشن از استودیوی بازی سازی SpiritApps است. روایت ماجرایی بازی تکاوران قاتل، همچون یک صحنه درگیری و نبرد واقعی است! به انجام رساندن ماموریت‌ها در بازی، برای شما بسیار چالش‌برانگیز و جذاب خواهد بود؛ چرا که یک محوریت داستانی غنی و مهیج شما را برای به پایان رساندن آن ترغیب می‌کند. دشمنان، سرزمین شما را تحت سلطه خود درآورده و بر آن حکم‌رانی می‌کنند. این مسئله، مشکلات بسیاری را در کشور پدید آورده و بسیاری از افراد در این مسیر جان خود را از دست داده‌اند. شما، یکی از آخرین اعضای باقی‌مانده از گردان عملیاتی هستید که می‌خواهد در برابر ظلم آشکار دشمن ایستادگی کند.

وظیفه شما این است که به محل اشغال شده توسط دشمن حرکت کرده و پیش از آنکه توسط دشمن دیده شوید، آنان را از بین ببرید. البته باید نسبت به این موضوع نیز آگاه باشید که دشمن اطلاعات کاملی از حمله احتمالی شما دارد و در حال حاضر، به تمامی نیروهای خود اطلاع داده که به محض رؤیت، تیراندازی کنند. از طرفی، شما مهمات کافی برای به انجام رساندن ماموریت در اختیار ندارید، بنابراین لازم است که در اولین قدم نسبت به سرقت سلاح‌های دشمن اقدام نموده و سپس آن‌ه ارا غافل‌گیر نمایید. هم اکنون می توانید بازی Commando Adventure Assassin را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Commando Adventure Assassin :

– امکان تیراندازی از نمای اول‌شخص به دشمنان

– دارا بودن ماموریت‌های چالش‌برانگیز

– امکان بهره‌گیری از سلاح‌های مختلف در هر لحظه از بازی

– کیفیت گرافیکی خیره‌کننده 3 بعدی

– امکان ماجراجویی در مناطق مختلف

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Commando Adventure Assassin1 150x84 - دانلود بازی Commando Adventure Assassin 1.18 - ماجراجویی تکاوران قاتل برای اندروید + نسخه بی نهایت Commando Adventure Assassin2 150x84 - دانلود بازی Commando Adventure Assassin 1.18 - ماجراجویی تکاوران قاتل برای اندروید + نسخه بی نهایت Commando Adventure Assassin3 150x84 - دانلود بازی Commando Adventure Assassin 1.18 - ماجراجویی تکاوران قاتل برای اندروید + نسخه بی نهایت Commando Adventure Assassin4 150x84 - دانلود بازی Commando Adventure Assassin 1.18 - ماجراجویی تکاوران قاتل برای اندروید + نسخه بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 48 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR