دانلود IAR Embedded Workbench for ARM 8.22.1 – کامپایلر معماری ARM

دانلود IAR Embedded Workbench for ARM 8.22.1 - کامپایلر معماری ARM

دانلود IAR Embedded Workbench for ARM

| کامپایلر معماری ARM |

 

IAR Embedded Workbench for ARM 8.22.1 یک کامپایلر بسیار قدرتمند در زمینه برنامه نویسی، آنالیز، نتیجه گیری، دیباگ و دسته بندی مخصوص برنامه نویسان و طراحان کد های دستوری می باشد که توسط شرکت IAR Systems به صورت یک ابزار کامپایلر ساخته و نوشته شده است و برنامه نویسان می توانند از این ابزار برای کدنویسی میکروکنترلر های مختلف با معماری ARM استفاه کنند. استفاده از این کامپایلر باعث می شود تا با کدنویسی صحیح بر روی پردازنده های شرکت ARM بتوان انرژی مصرفی دستگاه های مختلف نظیر موبایل ها، تبلت ها، لپ تاپ ها و ساعت های هوشمند تا حد زیادی کاهش یابد. این کامپایلر قدرتمند در برنامه بنچمارک CoreMark موفق به کسب امتیاز 5.02 شده است که امتیاز بسیار مناسبی بوده و برنامه نویسان زیادی را به سمت استفاده از این ابزار حرفه ای سوق داده است.

ابزار IAR Embedded Workbench بزرگترین کامپایلر جهان با پشتیبانی از زبان های برنامه نویسی C و ++C می باشد و می تواند عملیات کامپایل و دیباگ را بر روی پردازنده های انحصاری شرکت ARM انجام دهد که این ویژگی بزرگ مورد توجه شرکت های تولید کننده گوشی های هوشمند و برنامه نویسان کمپانی های بزرگ قرار گرفته است. هم اکنون می توانید آخرین نسخه نرم افزار IAR Embedded Workbench for ARM را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

ویژگی های برنامه IAR Embedded Workbench for ARM :

– پشتیبانی از پردازنده های شرکت ARM

– تغییرات کاربردی در بخش IDE

– پشتیبانی از وظایف چندگانه مخصوص پردازنده های چند هسته ای

– پشتیبانی از پروتکل TCP در بخش دیباگ

– مبدل پروژه های Atollic TrueSTUDIO

– پشتیبانی از زبان های انگلیسی و ژاپنی

– پشتیبانی از زبان های برنامه نویس C و ++C

– محیط کاربری بسیار کاربردی و مجزا

– پشتیبانی از معماری Arm v8-R در آخرین نسخه از نرم افزار

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

دانلود IAR Embedded Workbench for ARM 8.22.1 - کامپایلر معماری ARM



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 1.32 گیگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR