دانلود IAR Embedded Workbench for Renesas RX 4.10 – کامپایلر میکروکنترلر ها

دانلود IAR Embedded Workbench for Renesas RX 4.10 - کامپایلر میکروکنترلر ها

دانلود IAR Embedded Workbench for Renesas RX

| کامپایلر میکروکنترلر ها |

 

IAR Embedded Workbench for Renesas RX 4.10 از سال 1980 شرکت نرم افزاری IAR Systems که واقع در کشور سوئد می باشد با شرکت سخت افزاری و تنها تولید کننده میکروچیپ های Renesas همکاری داشته و نتیجه این همکاری ساخت بهترین، قوی ترین و تنها ابزار کامپایلر برای میکروکنترلر های این شرکت می باشد. با بیش از چهار هزار دستگاه تولید شده توسط شرکت Renesas، ابزار کامپایلر تولیدی شرکت IAR همچنان بهترین محصول با انعطاف پذیری بسیار بالا می باشد که امکان استفاده از زبان های برنامه نویسی بیسیک، اسمبلی، ++C و C را به طراحان، برنامه نویسان و دیباگر ها بر روی میکروکنترل های این شرکت می دهد. برنامه نویسان می توانند به صورت گروهی بر روی پروژه های خود با این ابزار کار کرده و اقدام به استفاده از کتابخانه جامع کد های این شرکت کنند که از تمامی کد های استاندارد برنامه نویسی زبان C با گواهینامه ایزو 9899:2011 پشتیبانی می کند.

این ابزار با استفاده از آخرین و پیشرفته ترین فناوری های مورد نیاز برنامه نویسان ساخته شده است و به آنها این اجازه را می دهد تا کد های خود را بر روی پردازنده های مختلفی با معماری های متفاوت همچون ARM نوشته و پس از آنالیز و دسته بندی آنها را بر روی چیپ مورد نظر اعمال نمایند. هم اکنون می توانید آخرین نسخه نرم افزار IAR Embedded Workbench for Renesas RX را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

ویژگی های نرم افزار IAR Embedded Workbench for Renesas RX :

– بهترین کامپایلر زبان C و ++C

– پشتیبانی از 11 زبان برنامه نویسی مختلف

– دارای کتابخانه کاملی از آخرین استاندارد های زبان C

– پشتیبانی از استاندارد Unicode برای درج انواع متون الفبا، اعداد، سیمبل ها و شکلک های مختلف

– بهینه سازی کد های IDE

– پشتیبانی از شبیه ساز E2

– محیط کاربری پیشرفته

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

دانلود IAR Embedded Workbench for Renesas RX 4.10 - کامپایلر میکروکنترلر ها



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 728 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR