دانلود ElcomSoft iOS Forensic Toolkit 4.0 – شکستن محدودیت های آیفون و آیپد

دانلود ElcomSoft iOS Forensic Toolkit 4.0 - شکستن محدودیت های آیفون و آیپد

 

دانلود ElcomSoft iOS Forensic Toolkit

| شکستن محدودیت های آیفون و آیپد |

 

ElcomSoft iOS Forensic Toolkit 4.0 نام یک ابزار جدید و حرفه‌ای برای کاربران دستگاه‌های آیفون و آیپد است که امکان دسترسی به اطلاعاتی فراتر از محدودیت‌های شرکت اپل را برای کاربران فراهم می‌آورد. با استفاده از این برنامه، کاربران می‌توانند سطوح دسترسی خود را در زمینه تسلط بر داده‌های منطقی ارتقا داده و بسیاری از محدودیت‌های اعمال شده در سیستم عامل iOS را به کلی زیر پا بگذارند. به عنوان تعداد انگشت شماری از قابلیت‌های این نرم افزار، می‌توان به مواردی همچون استخراج ایمیج از فایل سیستم دستگاه، کشف رمزهای عبور، و رمزگشایی از فایل سیستم اشاره کرد.

این نرم افزار در واقع راهکاری است که سازمان‌های امنیتی از الگوریتم‌های پیشرفته آن برای دست‌یابی به داده‌های رمزنگاری شده استفاده می‌کنند. با استفاده از این برنامه، کاربران می‌توانند به تمامی محتویات دستگاه خود دسترسی داشته باشند؛ حتی اگر دستگاه آنان با قفل‌های امنیتی حفاظت شده باشد! این نرم افزار به طور کامل از دستگاه‌های 32 و 64 بیتی آیفون و آیپد پشتیبانی می‌کند و بسیاری از قابلیت‌های ذکر شده، حتی بر روی دستگاه‌های جیلبریک نشده نیز قابل استفاده هستند. هم اکنون می توانید نرم افزار ElcomSoft iOS Forensic Toolkit را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار ElcomSoft iOS Forensic Toolkit :

– فراهم‌سازی دسترسی کامل بر محتوای دستگاه‌های 32 و 64 بیتی اپل

– امکان دستیابی به اطلاعات موجود بر روی دستگاه‌های قفل شده

– کسب اطلاعاتی فراتر از اطلاعات موجود در بک‌آپ آیتونز

– امکان بازیابی Keychain و Passcode

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

ElcomSoft iOS Forensic Toolkit.cover  300x210 - دانلود ElcomSoft iOS Forensic Toolkit 4.0 - شکستن محدودیت های آیفون و آیپد

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 115 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR